Felles skravle 2015

Jeg vet at vi har utsatt alt i påvente av fast jobb for mannen og håper vi får satt i gang noen prosjekter om det order seg.

Først ut er uansett barnerom. Eldste skal få eget rom i sommer

Uten tvil! Jeg ønsker meg større kjøkken enn det jeg har i dag og kommer til et mindre. Så vi river veggen og bygger kjøkken på motsatt vegg og hjørne, blir nok kjempe fint :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Gleder meg til å se :D

Vi har stort kjøkken (rom) men dårlig utyttet

Dette huset er eldre.

Her er kjøkkenet tatt, men ikke i en stil jeg liker. Jeg tenker meg det meget annerledes om jeg får tatt det en gang
Stil er noe annet. Badet ble pusset opp i 2007, veldig godt håndtverk, men langt i fra min stil. Hulerboermannen liker det ledig godt godt. Det er hvite fliser øverst, blå nederst og bord i mellom. Synes det blir litt glorete, men prioriterer ikke å gjøre noe der med det første. Vil ha gjerde rundt eiendommen og nytt kjøkken aller først. Vi får 1,2 mål tomt.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Stil er noe annet. Badet ble pusset opp i 2007, veldig godt håndtverk, men langt i fra min stil. Hulerboermannen liker det ledig godt godt. Det er hvite fliser øverst, blå nederst og bord i mellom. Synes det blir litt glorete, men prioriterer ikke å gjøre noe der med det første. Vil ha gjerde rundt eiendommen og nytt kjøkken aller først. Vi får 1,2 mål tomt.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

stil er noe annet ja. Men de tok ikke gulvet, som er suuuuuuperslitt parkett med sprukken lakk. Ikke helt greit å vaske, Kjøkkenet laget som om det er gammelt. Slitt. virker ikke hygienisk. Blir jo rent, men..... liker ikke.

badet... det er fra byggeår. Vi snakker 1979

Her er planløsningen. Vil altså rive den veggen som kjøkkenet er på nå, beholde døra inn til vaskerommet, tette døra ut mot der de har tv og bygge kjøkken på den veggen og hele vindusveggen og heller ha spisebordet der dem har sofa avdelingen. Med å ta ned veggen får vi bedre plass til å ha stoooor spisestue. Alt på ett plan :D ImageUploadedByBV Forum1400879503.768403.jpg

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Last edited:
ser ikke dumt ut!

Her er planløsningen. Vil altså rive den veggen som kjøkkenet er på nå, beholde døra inn til vaskerommet, tette døra ut mot der de har tv og bygge kjøkken på den veggen og hele vindusveggen og heller ha spisebordet der dem har sofa avdelingen. Med å ta ned veggen får vi bedre plass til å ha stoooor spisestue. Alt på ett plan :D Vis vedlegget 62643

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det blir bra :D

Taster på appen :)

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, eller hva jeg ønsker å oppnå.
Tror egentlig det bare er en ventil jeg trenger å få litt luft ut av..

På jobb i dag hadde jeg på en t-skjorte med kortere ermer på enn vanlig.
Brått så var det en som la merke til tatoveringen min.
Det er to blomster som henger sammen.
Jeg sa hver blomst er for hver av mine barn,
Han svarer men der er det jo plass til en til....2 dager etter vi mistet...

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, eller hva jeg ønsker å oppnå.
Tror egentlig det bare er en ventil jeg trenger å få litt luft ut av..

På jobb i dag hadde jeg på en t-skjorte med kortere ermer på enn vanlig.
Brått så var det en som la merke til tatoveringen min.
Det er to blomster som henger sammen.
Jeg sa hver blomst er for hver av mine barn,
Han svarer men der er det jo plass til en til....2 dager etter vi mistet...
Oi, det knuser litt!! Ææææ!!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Back
Topp