Den tredje bildetråden

Fikk veldig lyst til å herme nå ja! :-) Tror jeg skal ta sofaen som står på hytta ;-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi fikk vår gratis...finn.no :-) Så ble ett billig alternativ til rottingsofa som var planen i utgangspunktet. Ble 700 for stoff, plankene under foran og plater til å ha bak putene (stiftet stoffet på de i stedet for å sy trekk...jeg er ikke venn med symaskina;-) ).

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi fikk vår gratis...finn.no :-) Så ble ett billig alternativ til rottingsofa som var planen i utgangspunktet. Ble 700 for stoff, plankene under foran og plater til å ha bak putene (stiftet stoffet på de i stedet for å sy trekk...jeg er ikke venn med symaskina;-) ).

Det var et lurt tips, takk :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Utforsker innkjørselen:D

♡Malin♡14.06.2013♡

Vedlegg

• 1401563602299.jpg
    1401563602299.jpg
    82,5 KB · Visninger: 43
Vi fikk vår gratis...finn.no :) Så ble ett billig alternativ til rottingsofa som var planen i utgangspunktet. Ble 700 for stoff, plankene under foran og plater til å ha bak putene (stiftet stoffet på de i stedet for å sy trekk...jeg er ikke venn med symaskina;-) ).

Fantastisk fin sofa!!! Jeg er heller ikke venn med symaskina (og ei heller den skarpeste kniven i skuffen :p) og lurer på hvordan du stifa på stoffet? Hva slags stifter brukte du, og sitter det godt i myke puter?

Fantastisk fin sofa!!! Jeg er heller ikke venn med symaskina (og ei heller den skarpeste kniven i skuffen :p) og lurer på hvordan du stifa på stoffet? Hva slags stifter brukte du, og sitter det godt i myke puter?

Takk for det...ble veldig fornøyde selv å :-D Sambo skjærte til tynne finérplater (malte de svarte som stoffet) som vi har bak putene så stiftet vi bare stoffet fast på den :-) Brukte vanlige stifter :-)

Vært på besøk hos naboen som har kattunger...vanskelig å få med storesøster hjem ja ;-)

Vedlegg

• 1403020336131.jpg
    1403020336131.jpg
    63,5 KB · Visninger: 32
Må bare skryte litt for dette er den første kaken jeg har vært ordentlig fornøyd med!!:D

♡Malin♡14.06.2013♡

Vedlegg

• 1403624024138.jpg
    1403624024138.jpg
    47 KB · Visninger: 30
Back
Topp