Ingrid_84
Elsker forumet
Fikk veldig lyst til å herme nå ja!Tror jeg skal ta sofaen som står på hytta ;-)
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Vi fikk vår gratis...finn.no
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk veldig lyst til å herme nå ja!Tror jeg skal ta sofaen som står på hytta ;-)
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det var et lurt tips, takkVi fikk vår gratis...finn.noSå ble ett billig alternativ til rottingsofa som var planen i utgangspunktet. Ble 700 for stoff, plankene under foran og plater til å ha bak putene (stiftet stoffet på de i stedet for å sy trekk...jeg er ikke venn med symaskina;-) ).
Så finUtesofaen vår...var en gammel stygg hyttesofa før vi malte den hvit, dekte til mønsteret under foran med planker og trakk opp igjen putene med utemøbelstoff![]()
Vi fikk vår gratis...finn.noSå ble ett billig alternativ til rottingsofa som var planen i utgangspunktet. Ble 700 for stoff, plankene under foran og plater til å ha bak putene (stiftet stoffet på de i stedet for å sy trekk...jeg er ikke venn med symaskina;-) ).
Fantastisk fin sofa!!! Jeg er heller ikke venn med symaskina (og ei heller den skarpeste kniven i skuffen) og lurer på hvordan du stifa på stoffet? Hva slags stifter brukte du, og sitter det godt i myke puter?
Hælledussan så nydeli!!Se hva jeg med hjem frafikk fra Barnehagen på fredag<3Vis vedlegget 65630
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja ikke santHælledussan så nydeli!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Må bare skryte litt for dette er den første kaken jeg har vært ordentlig fornøyd med!!
♡Malin♡14.06.2013♡
Det er faktisk ganske enkeltNydeligSkulle ønske jeg fikk til sånn!