Ble 50% sykemeldt i dag jeg. Jordmora ville sykemelde meg helt, men jeg var ikke helt klar for den... Ser visst vanvittig sliten ut.. Merkelig, er jo sånn jeg føler meg også.....![]()
Huff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble 50% sykemeldt i dag jeg. Jordmora ville sykemelde meg helt, men jeg var ikke helt klar for den... Ser visst vanvittig sliten ut.. Merkelig, er jo sånn jeg føler meg også.....![]()
Hehe.. Var deg det ja...Men hvis han skal stelle til dåp i november så bør han skjønne det![]()
uff da, god bedring.Huffjeg ble sykemeldt i 2 uker idag. Får ikke lov til å jobbe, løfte eller gå mer enn 500m pga betennelser i hofte/lår og sete. Men jeg har 3 hunder som trenger tur, så siste er vel utelukket
![]()
Uffda, får prøve å ta det så mye med ro som du kan. Og god bedring!Huffjeg ble sykemeldt i 2 uker idag. Får ikke lov til å jobbe, løfte eller gå mer enn 500m pga betennelser i hofte/lår og sete. Men jeg har 3 hunder som trenger tur, så siste er vel utelukket
![]()
Masse god bedringBlir det, er rimelig ubehagelig det øyet nå.
Tett tårekanal:
Håper det hjelperBle 50% sykemeldt i dag jeg. Jordmora ville sykemelde meg helt, men jeg var ikke helt klar for den... Ser visst vanvittig sliten ut.. Merkelig, er jo sånn jeg føler meg også.....![]()
Huff :/ god bedringHuffjeg ble sykemeldt i 2 uker idag. Får ikke lov til å jobbe, løfte eller gå mer enn 500m pga betennelser i hofte/lår og sete. Men jeg har 3 hunder som trenger tur, så siste er vel utelukket
![]()
Blir det, er rimelig ubehagelig det øyet nå.
Tett tårekanal:
Masse god bedring
2015? ♡
Så deilig, jeg får utrolig mye energi av å være ute.Var ute i 7 timer idag
2015? ♡
Så deiligSå deilig, jeg får utrolig mye energi av å være ute.
Jeg stemmer for det sisteDa er min kjære sønn i seng..... Både katt og hund har fått mat, så da er spørsmålet... Bittelitt husarbeid (som sårt trengs) eller kapitulerere på sofaen? Må ærlig innrømme at det siste definitivt frister mest....
Det er jeg også!!Jeg er også redd edderkopper!!![]()
Hehe... Jeg også... Har satt på en vaskemaskin og tror det ble med det.....Jeg stemmer for det siste![]()