SKRAVLE-TRÅD

Hehe... Er 22 uker og veier 48kg, så ikke så bekymret for vekta enda.... Og kose meg kan jeg absolutt i ikke gravid tilstand også... ;) Men jo, jeg skjønner ham også.....

Nei,da trenger du iallefall ikke beskymre deg for den:P Ikke gått opp noe enda du da eller?:)

Her er det mer dåpsforberedelser som står på planen
Må få gjort det verste nå da mannen reiser på jobb på torsdag og kommer hjem torsdagen før dåpen.

Så i dag er det pompom utbretting som står for tur.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400575096698.jpg
    1400575096698.jpg
    54,7 KB · Visninger: 7
Må få gjort det verste nå da mannen reiser på jobb på torsdag og kommer hjem torsdagen før dåpen.

Åhh, så fine:) Dåpen er til helgen eller?:)

Åhh, så fine:) Dåpen er til helgen eller?:)

Nei. 8.juni. men mannen reiser ut nå på jobb å blir borte i 2uker. Så med 2 små alene er det lite jeg rekker å gjøre til dåpen da. Så gjør klart det som kan nå. Slik at det bare er å sette fram pynt og slik når mannen kommer hjem. :)

Nei. 8.juni. men mannen reiser ut nå på jobb å blir borte i 2uker. Så med 2 små alene er det lite jeg rekker å gjøre til dåpen da. Så gjør klart det som kan nå. Slik at det bare er å sette fram pynt og slik når mannen kommer hjem. :)

Det forstår jeg godt du gjør da,smart!:)
Jeg syns det var stor stas å planlegge dåp selv, var i feb. her:D

Nei,da trenger du iallefall ikke beskymre deg for den:p Ikke gått opp noe enda du da eller?:)
Har blitt nesten 2 kg nå da. La på meg 12 sist (og med en BMI på 19 i utgangspunktet er det vel omtrent det de anbefaler), men de forsvant igjen, så satser på det samme denne gangen... ;)

Så moro når du kan kombinere rosa og blått!! :) Alle disse muligheter...... ;)

Har blitt nesten 2 kg nå da. La på meg 12 sist (og med en BMI på 19 i utgangspunktet er det vel omtrent det de anbefaler), men de forsvant igjen, så satser på det samme denne gangen... ;)

Ok, så bra da:) Jeg veide 50kg når jeg ble gravid( 49,7kg helt nøyaktig:P) , så gikk jeg opp 16,5 kg:)

Vi gikk forbi et bord som var satt opp til dåp på et kjøpesenter (altså reklame da) så sier jeg, åh det var fint pynta!

Så blir han lang i maska og ser på det, så sier han at ja, det var akkurat noe slikt han hadde tenkt på.........

Du bare så hele han tenkte "shit" :p

Vi gikk forbi et bord som var satt opp til dåp på et kjøpesenter (altså reklame da) så sier jeg, åh det var fint pynta!

Så blir han lang i maska og ser på det, så sier han at ja, det var akkurat noe slikt han hadde tenkt på.........

Du bare så hele han tenkte "shit" :p
Hehe... Mannfolka skjønner vel ikke helt stasen og vitsen med den der pyntinga og stæsjinga kanskje.... ;)

lykke til

Ble 50% sykemeldt i dag jeg. Jordmora ville sykemelde meg helt, men jeg var ikke helt klar for den... Ser visst vanvittig sliten ut.. Merkelig, er jo sånn jeg føler meg også..... :p

Back
Topp