Hehe... Er 22 uker og veier 48kg, så ikke så bekymret for vekta enda.... Og kose meg kan jeg absolutt i ikke gravid tilstand også...Men jo, jeg skjønner ham også.....
Nei,da trenger du iallefall ikke beskymre deg for den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... Er 22 uker og veier 48kg, så ikke så bekymret for vekta enda.... Og kose meg kan jeg absolutt i ikke gravid tilstand også...Men jo, jeg skjønner ham også.....
Her er det mer dåpsforberedelser som står på planen
Må få gjort det verste nå da mannen reiser på jobb på torsdag og kommer hjem torsdagen før dåpen.
Så i dag er det pompom utbretting som står for tur.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Åhh, så fineDåpen er til helgen eller?
![]()
Nei. 8.juni. men mannen reiser ut nå på jobb å blir borte i 2uker. Så med 2 små alene er det lite jeg rekker å gjøre til dåpen da. Så gjør klart det som kan nå. Slik at det bare er å sette fram pynt og slik når mannen kommer hjem.
Har blitt nesten 2 kg nå da. La på meg 12 sist (og med en BMI på 19 i utgangspunktet er det vel omtrent det de anbefaler), men de forsvant igjen, så satser på det samme denne gangen...Nei,da trenger du iallefall ikke beskymre deg for denIkke gått opp noe enda du da eller?
![]()
Så moro når du kan kombinere rosa og blått!!Her er det mer dåpsforberedelser som står på planen
Må få gjort det verste nå da mannen reiser på jobb på torsdag og kommer hjem torsdagen før dåpen.
Har blitt nesten 2 kg nå da. La på meg 12 sist (og med en BMI på 19 i utgangspunktet er det vel omtrent det de anbefaler), men de forsvant igjen, så satser på det samme denne gangen...![]()
Hehe... Mannfolka skjønner vel ikke helt stasen og vitsen med den der pyntinga og stæsjinga kanskje....Vi gikk forbi et bord som var satt opp til dåp på et kjøpesenter (altså reklame da) så sier jeg, åh det var fint pynta!
Så blir han lang i maska og ser på det, så sier han at ja, det var akkurat noe slikt han hadde tenkt på.........
Du bare så hele han tenkte "shit"![]()
TakkGod morgen
Takk like så
TakkGod morgen!
Og takk i lige måte!![]()
TakkGod Morgen.
Fin dag til deg også
Planer for dagen du da?
Deilig å være ute vil jeg troGod morgenlike måde. Skal bare mate snuppa og spise frokost så går vi ut
2015? ♡
lykke tilHer er det mer dåpsforberedelser som står på planen
Takk
Ja jeg har vært på jobb + vært å operert øyet mitt. Nå er det hvile som gjelder ut dagen
Da blir det godt å hvile litt tenker jeg
Hvorfor har du operert øye?![]()
Får håpe 50% sm hjelper da.Ble 50% sykemeldt i dag jeg. Jordmora ville sykemelde meg helt, men jeg var ikke helt klar for den... Ser visst vanvittig sliten ut.. Merkelig, er jo sånn jeg føler meg også.....![]()
Hehe... Mannfolka skjønner vel ikke helt stasen og vitsen med den der pyntinga og stæsjinga kanskje....![]()