Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidligvakt her ogGod morgenHer sa jeg ja til å bytte fra senvakt til dagvakt i dag og gjett hvem som ikke fikk sove? Så trøtt
![]()
Taster på appen![]()
Det kjedeligste som finnes!Jeg hater kø! Nå har bussen brukt dobbelt så lang tid som vanlig
Sent from my iPhone using BV Forum
Åååå BinaMelder meg helt ut av bv nå jeg. Orker ikke mer prøving,misting eller noe som har med graviditet å gjøre. Hører jeg om en positiv g test til så skriker jeg.
Har fått så nok nå.... Så den stelleveska kan også bare seile sin sjø. Takk for meg![]()
Melder meg helt ut av bv nå jeg. Orker ikke mer prøving,misting eller noe som har med graviditet å gjøre. Hører jeg om en positiv g test til så skriker jeg.
Har fått så nok nå.... Så den stelleveska kan også bare seile sin sjø. Takk for meg![]()

Åååå BinaNå ble jeg lei meg. Håper virkelig du får nr to <3 Ta den tiden du trenger <3 Husk at jeg er her hvis det skulle være noe <3
Taster på appen![]()

Klemme på.Melder meg helt ut av bv nå jeg. Orker ikke mer prøving,misting eller noe som har med graviditet å gjøre. Hører jeg om en positiv g test til så skriker jeg.
Skjønner det..kommer innom. mn jeg bare orker ikke alle de spørsmåla jeg blir bomba med... er tøft nok som det er , så da hjelper det ikke å bli minnet på dette hele tiden![]()
Er alle ute å koser seg i finværet?
Taster på appen![]()
Her tordner det.
Hvordan er været hos dere?