Hva har dere?

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hva har dere snakket og planlagt mest om allerede? :)

F.eks navn, ting som skal kjøpes, hvilket rom småen skal få, osv! :)

Vi har begynt å se på vogn, så smått begynt å ordne med barnerommet og hvordan vi skal møblere badet med tanke på et lite knøtt som trenger stellebord osv der =)
Kanskje litt tidlig, men er jo veldig koselig å ha litt å pusle med da!

Her hadde jeg valgt rommet da vi kjøpte huset :) har tenkt på vogn. Navn har vi diskutert, jentenavn klart men sliter med guttenavn. Mannen sier ikke så mye enda, han synes vi diskuterer det for tidlig

Vogn er allerede kjøpt :) Men venter med alt annet til vi vet at alt er i orden, og til vi vet hva det blir :) Lettere å kjøpe blått/rosa da:) Har jo en del rosa liggende etter førstemann, så litt har vi jo fra før :)

Her hadde jeg valgt rommet da vi kjøpte huset :) har tenkt på vogn. Navn har vi diskutert, jentenavn klart men sliter med guttenavn. Mannen sier ikke så mye enda, han synes vi diskuterer det for tidlig
Hihi mannen er helt lik. Jeg har begynt å tenke på mye, men når jeg begynner å diskuterer om hvordan vi skal gjøre det og det i forhold til rom, bad, bil osv. Så sier mannen det er for tidlig :P Han er nok bare redd for at jeg skal bli skuffa hvis noe skal skje :P

Vi har det meste av utstyr som vogn, bilstol osv , men vi må nok kjøpe oss et stellebord el.l. som skal stå på badet og så har jeg litt lyst til å kjøpe meg en sprinkelseng, lånte forrige gang. Jentenavn hadde vi klart forrige gang. Da trodde vi det ble jente (vi ville bli overrasket), men ut kom en gutt. Så må bare finne et guttenavn klart denne gangen... Og denne gangen har jeg veldig lyst til å vite kjønnet på OUL, men ikke mannen... men det er en annen sak :p

Glad jeg ikke er den eneste da :D
Vi har jente og guttenavn klart, jeg har som smått sett på barnevogn, men føler at jeg nesten gir opp der :p

Hihi mannen er helt lik. Jeg har begynt å tenke på mye, men når jeg begynner å diskuterer om hvordan vi skal gjøre det og det i forhold til rom, bad, bil osv. Så sier mannen det er for tidlig :P Han er nok bare redd for at jeg skal bli skuffa hvis noe skal skje :P
Derfor min ikke vil snakke om det også :p

Må kjøpe hus først :P

Men ellers blir baby på rommet med oss den første tiden :)

Ikke noe annet er snakket eller planlagt :P det som står på nå som sagt er hus og bil :P

Har masse fra de andre barna. Mest sannsynlig må jeg kjøpe noe nytt :)

Her har vi ikke snakket noe særlig om det. Tenker vi tar det etter uke 12. Er jo så tidlig nå, så får se at ting går bra først tenker jeg.

Må kjøpe hus først :p

Men ellers blir baby på rommet med oss den første tiden :)

Ikke noe annet er snakket eller planlagt :p det som står på nå som sagt er hus og bil :p

Har masse fra de andre barna. Mest sannsynlig må jeg kjøpe noe nytt :)
Ser den :) Vi leier bare hus. Da mannen min hadde veldig mye gjeld som han ikke brydde seg bæret om. Fant det ut etter at vi hadde flyttet sammen, så jeg måtte ta ett tak i han, innen dette året er alt ferdig, bare billån igjen. Så vi får med andre ord ikke kjøpt hus helt enda :( Men huset vi leier er perfekt, nydelig, helt forelska og på toppen av det hele vil utleier selge det, og vi har fått noen år på oss til å få kjøpt det :D Vi må til med en større bil også nå. Broren til min mann skulle selge en 6-7 seter, så håper vi får den :)

Ser dere på hus og bil nå? :) funnet noe interessant? :)

Ser den :) Vi leier bare hus. Da mannen min hadde veldig mye gjeld som han ikke brydde seg bæret om. Fant det ut etter at vi hadde flyttet sammen, så jeg måtte ta ett tak i han, innen dette året er alt ferdig, bare billån igjen. Så vi får med andre ord ikke kjøpt hus helt enda :( Men huset vi leier er perfekt, nydelig, helt forelska og på toppen av det hele vil utleier selge det, og vi har fått noen år på oss til å få kjøpt det :D Vi må til med en større bil også nå. Broren til min mann skulle selge en 6-7 seter, så håper vi får den :)

Ser dere på hus og bil nå? :) funnet noe interessant? :)

Tror vi hadde funnet drømmehuset, men det derre mannen min hadde ikke sagt noe så jeg visste ikke. Og når han endelig sa noe så var visning over og huset solgt :(

Så JEG leiter enda :P Bil klarer jeg ikke å finne :P

Tror vi hadde funnet drømmehuset, men det derre mannen min hadde ikke sagt noe så jeg visste ikke. Og når han endelig sa noe så var visning over og huset solgt :(

Så JEG leiter enda :p Bil klarer jeg ikke å finne :p
Hihi, typisk det vet du. Da får man bare tenke at kanskje det ikke var meningen med akkurat det huset og at dere finner ett bedre? :D Dere kommer garantert til å finne noe :)

Nei huff, bil er vanskelig! Skal ha stor bagasjeplass, men allikevel plass til alle sammen. Gjerne billig i drift osv.. Vanskelig og også finne noe til riktig pris!

Her driv vi å planlegge å ser om vi skal bygge ut.treng større bad og gang
Ellers har vi alt.

Vi skal bygge ut..
Har for såvidt stort nok hus. 3 etg og 5 soverom. Men fant ut at kjøkkenet var litt trangt :p
Så da fant snekkern min ut at vi bygger ut 4m på kort siden av huset og 4 meter ut på lang siden :o blir digert.
Så nytt kjøkken, bad, vaskerom, ekstra soverom og gang blir til.. så river vi vegger inne å utvider stua :p
Prosjekt ;)
Kjekt med snekker <3

Men han ble litt stressa nå som vi fikk en deadline :p

Utstyr til babyn har jeg klart på ønskelista mi, så slike ting bestemmer jeg ;)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Godt å høre at det er flere uten hus:) vi skal begynne med husbygging nå på juni, så blir vell ikke helt ferdig til januar:p ny bil er under veis i leteaksjonen :D

Nyttårslykke<3

Hihi, typisk det vet du. Da får man bare tenke at kanskje det ikke var meningen med akkurat det huset og at dere finner ett bedre? :D Dere kommer garantert til å finne noe :)

Nei huff, bil er vanskelig! Skal ha stor bagasjeplass, men allikevel plass til alle sammen. Gjerne billig i drift osv.. Vanskelig og også finne noe til riktig pris!

Vurderer faktisk Caravelle. Synes den ser sikrere ut enn 7 seter :P

Vi har allerede mye etter forrige. Så blir det gutt så trenger vi ikke så mye, men blir det jente trenger vi jo nye klær ❤️

Her har vi vognene klare, et guttenavn klart og vert innom 2jente navn ;-),Ellers har vi en del fra før da vi har både jente og gutt fra før :-)

Jente2007♥
Gutt2010 ♥

Termin 4.januar ❤

Back
Topp