Hva har dere snakket og planlagt mest om allerede?
F.eks navn, ting som skal kjøpes, hvilket rom småen skal få, osv!
F.eks navn, ting som skal kjøpes, hvilket rom småen skal få, osv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi mannen er helt lik. Jeg har begynt å tenke på mye, men når jeg begynner å diskuterer om hvordan vi skal gjøre det og det i forhold til rom, bad, bil osv. Så sier mannen det er for tidligHer hadde jeg valgt rommet da vi kjøpte husethar tenkt på vogn. Navn har vi diskutert, jentenavn klart men sliter med guttenavn. Mannen sier ikke så mye enda, han synes vi diskuterer det for tidlig
Derfor min ikke vil snakke om det ogsåHihi mannen er helt lik. Jeg har begynt å tenke på mye, men når jeg begynner å diskuterer om hvordan vi skal gjøre det og det i forhold til rom, bad, bil osv. Så sier mannen det er for tidligHan er nok bare redd for at jeg skal bli skuffa hvis noe skal skje
![]()
Ser denMå kjøpe hus først
Men ellers blir baby på rommet med oss den første tiden
Ikke noe annet er snakket eller planlagtdet som står på nå som sagt er hus og bil
Har masse fra de andre barna. Mest sannsynlig må jeg kjøpe noe nytt![]()
Ser denVi leier bare hus. Da mannen min hadde veldig mye gjeld som han ikke brydde seg bæret om. Fant det ut etter at vi hadde flyttet sammen, så jeg måtte ta ett tak i han, innen dette året er alt ferdig, bare billån igjen. Så vi får med andre ord ikke kjøpt hus helt enda
Men huset vi leier er perfekt, nydelig, helt forelska og på toppen av det hele vil utleier selge det, og vi har fått noen år på oss til å få kjøpt det
Vi må til med en større bil også nå. Broren til min mann skulle selge en 6-7 seter, så håper vi får den
Ser dere på hus og bil nå?funnet noe interessant?
![]()
Hihi, typisk det vet du. Da får man bare tenke at kanskje det ikke var meningen med akkurat det huset og at dere finner ett bedre?Tror vi hadde funnet drømmehuset, men det derre mannen min hadde ikke sagt noe så jeg visste ikke. Og når han endelig sa noe så var visning over og huset solgt
Så JEG leiter endaBil klarer jeg ikke å finne
![]()
Hihi, typisk det vet du. Da får man bare tenke at kanskje det ikke var meningen med akkurat det huset og at dere finner ett bedre?Dere kommer garantert til å finne noe
Nei huff, bil er vanskelig! Skal ha stor bagasjeplass, men allikevel plass til alle sammen. Gjerne billig i drift osv.. Vanskelig og også finne noe til riktig pris!
Godt å høre at det er flere uten husvi skal begynne med husbygging nå på juni, så blir vell ikke helt ferdig til januar
ny bil er under veis i leteaksjonen
Nyttårslykke<3