Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dyrt men babyene er verdt det!Tror vi endte på 35000kr for forsamtale, ICSI, ultralydkontroll ved 7 uker + nedfrysing og lagring av embryo i 5 år. + ca 6000 i medisiner.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dette blir spennende . Spennende å følge degEt skritt nærmere...fikk mensen i går, ringte riksen idag og jeg skal starte med nesespray 28 mai.. oi oi oi, ikke lenge til i det hele tatt!
Dersom alt går etter planen blir det uttak uke 26, som "planlagt". Må si denne syklusen min oppfører seg eksemplarisk! Håper virkelig den gjør det etter nesespray og sprøyer også dersom forsøket ikke lykkes.
28 mai! Jeg gleder meg! :-D
Må du seriøst ha med skriv pga en nesespray?Nå har jeg fått resept på synerela nesespray og innkallelse til kontroll. Men jeg fikk ikke med det skrivet jeg trenger for å ta med nesesprayen til utlandet. De sa jeg skulle få det.
Har de glemt å sende meg det tro, eller får jeg det når jeg henter nesesprayen??
Får vel ringe å spørre i morgen![]()
Hvorfor det?Ja, jeg hadde det.
Sent from my iPhone using BV Forum
Må du seriøst ha med skriv pga en nesespray?
Jeg har å lett kognitiv svikt med alle disse medisinene HeheDet som Starbucks sa
Jeg tar ikke sjansen. Pleier å ta sjansen med andre medisiner som ikke er absolutt nødvendig, men denne gidder jeg ikke ta sjansen på å miste altså;-)
Men glemte å ringe i dag, får gjøre det i morgen *hukommelsesomengullfisk*
Jeg har å lett kognitiv svikt med alle disse medisinene Hehe
Du får skylde på spenningen. Hvor skal du reise?Haha. Men jeg har jo ikke begynt enda..aiai, hvordan skal dette gå?![]()