Kokosnøtta

Masse lykke til!!

Tror vi endte på 35000kr for forsamtale, ICSI, ultralydkontroll ved 7 uker + nedfrysing og lagring av embryo i 5 år. + ca 6000 i medisiner.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Dyrt men babyene er verdt det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til :)

Et skritt nærmere...fikk mensen i går, ringte riksen idag og jeg skal starte med nesespray 28 mai.. oi oi oi, ikke lenge til i det hele tatt!

Dersom alt går etter planen blir det uttak uke 26, som "planlagt". Må si denne syklusen min oppfører seg eksemplarisk! Håper virkelig den gjør det etter nesespray og sprøyer også dersom forsøket ikke lykkes.

28 mai! Jeg gleder meg! :-D
Dette blir spennende . Spennende å følge deg

Nå har jeg fått resept på synerela nesespray og innkallelse til kontroll. Men jeg fikk ikke med det skrivet jeg trenger for å ta med nesesprayen til utlandet. De sa jeg skulle få det.

Har de glemt å sende meg det tro, eller får jeg det når jeg henter nesesprayen??

Får vel ringe å spørre i morgen:-)

Nå har jeg fått resept på synerela nesespray og innkallelse til kontroll. Men jeg fikk ikke med det skrivet jeg trenger for å ta med nesesprayen til utlandet. De sa jeg skulle få det.

Har de glemt å sende meg det tro, eller får jeg det når jeg henter nesesprayen??

Får vel ringe å spørre i morgen:)
Må du seriøst ha med skriv pga en nesespray?

Ja, jeg hadde det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg måtte også det med sprøytene. Heller det enn at de tar det fra deg i tollen. Alt som er på resept må man ha legeerklæring på. Kan bli stoppet på vei tilbake til Norge og...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Må du seriøst ha med skriv pga en nesespray?

Det som Starbucks sa:-)

Jeg tar ikke sjansen. Pleier å ta sjansen med andre medisiner som ikke er absolutt nødvendig, men denne gidder jeg ikke ta sjansen på å miste altså;-)

Men glemte å ringe i dag, får gjøre det i morgen *hukommelsesomengullfisk*

Det som Starbucks sa:)

Jeg tar ikke sjansen. Pleier å ta sjansen med andre medisiner som ikke er absolutt nødvendig, men denne gidder jeg ikke ta sjansen på å miste altså;-)

Men glemte å ringe i dag, får gjøre det i morgen *hukommelsesomengullfisk*
Jeg har å lett kognitiv svikt med alle disse medisinene Hehe

:) :) det er "obligatorisk" å være spent på oppstart uansett!! :) :) krysser fingre for lite bivirkninger :)

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Back
Topp