**IKM uke 21**

Jeg klarer ikke la være å teste. Synes jo jeg har skimtet noe tidligere, og jammen synes jeg ikke det dukket opp en strek i dag også.
Klarer ikke helt tro på det. Magefølelsen sier at det ikke er sjangs denne perioden, men jeg sier ikke nei takk til en positiv overraskelse.
Litt uklare bilder, men laster de uansett opp til dere. Redigert og uredigert
Ser dere noe?

Vedlegg

• 2014-05-15 07.46.38.jpg
    2014-05-15 07.46.38.jpg
    301 KB · Visninger: 72
  • IMG_20140515_075049.jpg
    IMG_20140515_075049.jpg
    215,5 KB · Visninger: 89
Jeg hadde tenkt å Holde meg til 21 mai, er da 11 dpo da. Har fått pos test på 11 dpo tidligere ved kjemisk. Men hvis "alle" tester 17 er det fare for at jeg lar meg påvirke;)

Da ligger jeg helt likt som deg. Jeg prøver å la være å teste den 17. 7dpo er veeeldig tidlig. Tar jeg først en test kommer jeg nok til å teste hver dag frem til ikm. Når jeg først har startet er det vanskelig å stoppe. Nei, jeg skal prøve å holde meg, men jeg vet ikke om jeg klarer det. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg klarer ikke la være å teste. Synes jo jeg har skimtet noe tidligere, og jammen synes jeg ikke det dukket opp en strek i dag også.
Klarer ikke helt tro på det. Magefølelsen sier at det ikke er sjangs denne perioden, men jeg sier ikke nei takk til en positiv overraskelse.
Ser dere noe?

Jeg skimter noe på det redigerte bilde, men jeg ser ikke noe på det første. Spennende dager. Håper streken blir sterk rosa om noen dager!

Jeg er nesten l
Da ligger jeg helt likt som deg. Jeg prøver å la være å teste den 17. 7dpo er veeeldig tidlig. Tar jeg først en test kommer jeg nok til å teste hver dag frem til ikm. Når jeg først har startet er det vanskelig å stoppe. Nei, jeg skal prøve å holde meg, men jeg vet ikke om jeg klarer det. :)

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote

Jeg er på samme tid som dere, 8dpo 17.mai, men jeg tenkte likevel å ta en test og deretter teste annen hver dag frem til ikm ;-)

Hoho jeg skal ta n på 17 mai også, men klarte ikke la være når jeg har flere hjemme :p

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Skjønner! :P Jeg har 9 stykker igjen, og håper jeg slipper å bruke alle :D

ImageUploadedByBV Forum1400151908.125390.jpg

Ser dere noe her, eller har jeg sett meg blind? Dette er etter tida, har lagt en liten stund. Uff, fikk skikkelig gråtebyge i stad, håper så det klaffer denne mnd..

Ser dere noe?
Jeg syns jeg så noe på begge bildene ;)

Vis vedlegget 61525

Ser dere noe her, eller har jeg sett meg blind? Dette er etter tida, har lagt en liten stund. Uff, fikk skikkelig gråtebyge i stad, håper så det klaffer denne mnd..

Her ble jeg litt usikker, for jeg syns jeg ser en strek midt i, men den skal vel egentlig være rett over bokstaven?

Jeg håper det! Har jo holdt meg siden EL nå, så håper jeg klarer det :) det står ingenting om det i bruksanvisningen eller der jeg bestilte. Men det står at man kan få positiv fra 6-15 dpo!
Samtidig som jeg var oppe å sjekka bruksanvisningen så klarte jeg ikke å dy meg, så tok opp testen og da var den ganske tydelig, nå har den ligget veldig lenge da, men streken er langt ifra grå! Også tenker jeg "om jeg ikke hadde vært gravid så hadde streken heller aldri kommet???" Hmmm!

Slik så min ut 9 eller 10 dpo i pp3 ;) Fikk positiv digital dagen etter.. (men var visst kjemisk)
Så jeg tror du er gravid ja :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Supersvak strek på dagens test..
Nesten umulig å se på bilde, men litt tydligere i virkeligheten.
Er bare 9 dpo så det er jo tidlig..

Vedlegg

• 1400155865395.jpg
    1400155865395.jpg
    37,1 KB · Visninger: 78
Herlighet så mange som får fine tester om dagen ;-) begynner å bli redd for å være alene her inne :-D

Supersvak strek på dagens test..
Nesten umulig å se på bilde, men litt tydligere i virkeligheten.
Er bare 9 dpo så det er jo tidlig..

Jeg ser en svak strek :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Vis vedlegget 61525

Jeg ser en tynn strek, men test på nytt om noen tider :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Back
Topp