**IKM uke 21**

Nå når jeg stirrer litt på testen , klarer jeg ikke å la vær å skimte en strek! Ser dere no
Syns jeg ser en svak strek der ja :)

Hvis jeg stirrer litt lenge på testen, så kan det hende jeg ser noe :P Noe av det morsomste er jo å bli gravid samtidig som venninna si!! :D Hun er 2 dager foran meg!! Sykt :D Nå må vi begge bare bli gravide denne mnd!!

Ja slik var det med meg også, da blir det spennende å se om vi faktisk er gravide! :)

Jeg kan jo prøve! Men jeg tok testen etter 9 timer sist jeg var på do i morges, sover mellom 7-8 timer, så mulig jeg bare får samme resultat da? Kanskje lurest å vente til dagen etter det igjen da? Har hørt at hcg'eg økes betraktelig annenhver dag! :p
hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å vente til fredag morgen :) det er nok litt lettere å se forskjell da:D

Har noen her sett "Gimme Shelter" ?? Jeg så den nettopp og likte den veldig godt! Handler kort og greit om en 16 årig jente som har vokst opp hos en fæl, narkomaner til mor og bestemmer seg for å stikke av. Rett etter at hun har kommet seg vekk fra moren sin, finner hun ut at hun er gravid. Veldig spennende og ikke minst trist film! Og Vanessa Hudgens imponerer i filmen, syns jeg :) Basert på sann historie.

ImageUploadedByBV Forum1400129571.600898.jpg
jehsys jeg ser en svak skyggestrek i utenom bildet, men det er nok for tidlig ennå. Skal dele den senere, men først er det Harry tur og kos med mannen :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Er det forskjell på billig stav og strimmel? Fikk supersvak stav i går ettermiddag, og negativ strimmel i dag tidlig :/ 10 dpo i dag..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde tenkt å Holde meg til 21 mai, er da 11 dpo da. Har fått pos test på 11 dpo tidligere ved kjemisk. Men hvis "alle" tester 17 er det fare for at jeg lar meg påvirke;)
Bli med! Det skader vel ikke? :)

Har noen her sett "Gimme Shelter" ?? Jeg så den nettopp og likte den veldig godt! Handler kort og greit om en 16 årig jente som har vokst opp hos en fæl, narkomaner til mor og bestemmer seg for å stikke av. Rett etter at hun har kommet seg vekk fra moren sin, finner hun ut at hun er gravid. Veldig spennende og ikke minst trist film! Og Vanessa Hudgens imponerer i filmen, syns jeg :) Basert på sann historie.

Ja jeg tror faktisk jeg har sett den, men litt usikker :p

Vis vedlegget 61467jehsys jeg ser en svak skyggestrek i utenom bildet, men det er nok for tidlig ennå. Skal dele den senere, men først er det Harry tur og kos med mannen :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Du må vente til 17. Mai :D

Er det forskjell på billig stav og strimmel? Fikk supersvak stav i går ettermiddag, og negativ strimmel i dag tidlig :/ 10 dpo i dag..

Opplevde at strimmelen tar lengre tid for å samle opp hcg, så om du sjekker etter 10 min og streken har farge så kan det godt være noe :) min viste ikke positiv etter 3 min, men etter 7 og 10 min var det en strek der med farge, hadde det ikke vært noe på gang så tror jeg ikke streken hadde kommet i det hele tatt!

Frista veldig å ta test i dag morges, for i går kveld krangla det veldig i magen. Under magen, midt på, i ryggen og til og med rett under ribbeina... fikk ikke sove engang. Gjorde ikke vondt, men kjentes som noen hadde alene-hjemme fest inne der!! haha :P Og i natt ble jeg TISSATRENGT ass... men holdt meg til i dag morges, for tenkte jeg skulle teste. Men så ombestemte jeg meg i siste liten. Er jo bare 7 dpo enda... :P

Frista veldig å ta test i dag morges, for i går kveld krangla det veldig i magen. Under magen, midt på, i ryggen og til og med rett under ribbeina... fikk ikke sove engang. Gjorde ikke vondt, men kjentes som noen hadde alene-hjemme fest inne der!! haha :P Og i natt ble jeg TISSATRENGT ass... men holdt meg til i dag morges, for tenkte jeg skulle teste. Men så ombestemte jeg meg i siste liten. Er jo bare 7 dpo enda... :P
Flink jente!!! :D

Opplevde at strimmelen tar lengre tid for å samle opp hcg, så om du sjekker etter 10 min og streken har farge så kan det godt være noe :) min viste ikke positiv etter 3 min, men etter 7 og 10 min var det en strek der med farge, hadde det ikke vært noe på gang så tror jeg ikke streken hadde kommet i det hele tatt!

Strimmelen viser så svakt at jeg vet ikke hva jeg skal tro, mens staven fra i går ser jeg uten å måtte vippe på den :/

Hoho jeg skal ta n på 17 mai også, men klarte ikke la være når jeg har flere hjemme :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Back
Topp