**IKM uke 21**

Okey jenter.. Nå trenger jeg tydehjelp. Jeg er 9-10 dpo, venter mens på mandag. Klarte ikke holde meg lengre! Jeg tok en strimmeltest. På bilde nr 1 (står nr på bilde) var det så vidt en skyggestrek som kunne skimtes. Jeg lot den ligge i 4 minutter til før jeg kikka og da kunne jeg se en lilla svak strek (ses ikke så godt på bilde), og da bestemte jeg meg for å la den ligge i 3 minutter til og da så jeg streken ganske klart i forhold til 2. Totalt 10 minutter. Har hørt om skyggestrek, men blir den sterkere etterhvert da? Også har jeg hørt at den skal være grå, men jeg syns streken ser lys lilla-aktig ut!
Jeg er ganske sikker på at jeg ser en veldig svak strek der. Slik var den på meg også sist jeg ble gravid! Tror dette ser bra ut:) jeg hadde testet imorgen tidlig igjen :)!

Klarer du vente 3 dager? I tilfelle er jeg mektig imponert!!
Disse testene du nå har tatt, hvor sensitive er de? 10 eller 25 mlu?
Jeg håper det! Har jo holdt meg siden EL nå, så håper jeg klarer det :) det står ingenting om det i bruksanvisningen eller der jeg bestilte. Men det står at man kan få positiv fra 6-15 dpo!
Samtidig som jeg var oppe å sjekka bruksanvisningen så klarte jeg ikke å dy meg, så tok opp testen og da var den ganske tydelig, nå har den ligget veldig lenge da, men streken er langt ifra grå! Også tenker jeg "om jeg ikke hadde vært gravid så hadde streken heller aldri kommet???" Hmmm!

Vedlegg

• 1400081542168.jpg
    1400081542168.jpg
    28 KB · Visninger: 81
Jeg håper det! Har jo holdt meg siden EL nå, så håper jeg klarer det :) det står ingenting om det i bruksanvisningen eller der jeg bestilte. Men det står at man kan få positiv fra 6-15 dpo!
Samtidig som jeg var oppe å sjekka bruksanvisningen så klarte jeg ikke å dy meg, så tok opp testen og da var den ganske tydelig, nå har den ligget veldig lenge da, men streken er langt ifra grå! Også tenker jeg "om jeg ikke hadde vært gravid så hadde streken heller aldri kommet???" Hmmm!
Du er garantert gravid! Jippii:) åh.! Krysser fingrer og tær og alt for at jeg også kan være så heldig denne måneden. Har så veldig lyst på vår første baby!! Trodde ting skulle gå fort, men har brukt et år nå:( ble gravid etter 7 måneder, men mistet. Så dette er første måneden jeg har tort å prøve igjen siden jeg mistet!!:smiley-angelic001Pleease!! Hehe:)

Åjj, det ser jo veldig lovendes ut ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oioioi, her var den jo ganske tydelig!! Nå var det enkelt å se streken

Du er garantert gravid! Jippii:) åh.! Krysser fingrer og tær og alt for at jeg også kan være så heldig denne måneden. Har så veldig lyst på vår første baby!! Trodde ting skulle gå fort, men har brukt et år nå:( ble gravid etter 7 måneder, men mistet. Så dette er første måneden jeg har tort å prøve igjen siden jeg mistet!!:smiley-angelic001Pleease!! Hehe:)
Da krysser vi fungrer å tær for deg! Men jeg tør ikke å juble helt enda, og om jeg er gravid så håper jeg at jeg slipper å miste, kan ikke forestille meg hvordan det er :(

Åjj, det ser jo veldig lovendes ut ;)
Sent from my iPhone using BV Forum

Skal ta ny på 17. Mai og om ikke den viser positiv litt raskere så tar jeg på IKM!

Oioioi, her var den jo ganske tydelig!! Nå var det enkelt å se streken
Ja men så er det liksom det om man kan stole på den! :p men jeg tenker jo at den ikke hadde vist en strek i det hele tatt om ddt ikke var noe på gang. Kjenner at underlivet er like stresset som ifårgårs, og murrer liksom. Føler meg kjempe sliten i korsrygg og bekken, så jeg krysser fingrene! :D

Ja men så er det liksom det om man kan stole på den! :p men jeg tenker jo at den ikke hadde vist en strek i det hele tatt om ddt ikke var noe på gang. Kjenner at underlivet er like stresset som ifårgårs, og murrer liksom. Føler meg kjempe sliten i korsrygg og bekken, så jeg krysser fingrene! :D

Kan man ikke stole på en sånn test da? Skulle vel tro det..... Jeg krysser fingrene for deg hvertfall

Jeg har klart å lure frem en strek med masse redigering av bildet, men klarer ikke stole på den! Ingen farge på streken heller, så legger den saken død noen dager tenker jeg.

Kan man ikke stole på en sånn test da? Skulle vel tro det..... Jeg krysser fingrene for deg hvertfall

Jeg har klart å lure frem en strek med masse redigering av bildet, men klarer ikke stole på den! Ingen farge på streken heller, så legger den saken død noen dager tenker jeg.
Håper jeg kan stole på den :) får uansett ta ny om noen dager!

Jeg håper du får en positiv test om noen dager da!!! <3

Håper jeg kan stole på den :) får uansett ta ny om noen dager!

Jeg håper du får en positiv test om noen dager da!!! <3
Syns jeg ser en strek på det siste bildet :Død veldig spent på
Den neste testen :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Hvordan er det med billigstavene? Jeg får en supersvak strek.. Er de til å stole på? :P

Anonym for now :D
Det var en slik jeg tok, har hørt at om streken er grå så er det skyggestrek, og om den er med farge rosa/lilla så kan det bety graviditet :) Jeg tenker at når den blir sterkere og sterkere med minuttene så er det fordi det er veldig lite hcg og derfor trenger den lengre tid. Så det kan godt hende at du er gravid da! :)

Det var en slik jeg tok, har hørt at om streken er grå så er det skyggestrek, og om den er med farge rosa/lilla så kan det bety graviditet :) Jeg tenker at når den blir sterkere og sterkere med minuttene så er det fordi det er veldig lite hcg og derfor trenger den lengre tid. Så det kan godt hende at du er gravid da! :)

Streken kom etter tidsfristen da, rett etter.. Spent, klarer nok ikke vente lenger enn til i morgen tidlig :D

Streken kom etter tidsfristen da, rett etter.. Spent, klarer nok ikke vente lenger enn til i morgen tidlig :D

Ja slik var det med meg også, da blir det spennende å se om vi faktisk er gravide! :)

Ojoj!!! Den aller siste testen var jo kjempepositiv da! Tror du får en tydelig strek mye tidligere i morra :D

Jeg kan jo prøve! Men jeg tok testen etter 9 timer sist jeg var på do i morges, sover mellom 7-8 timer, så mulig jeg bare får samme resultat da? Kanskje lurest å vente til dagen etter det igjen da? Har hørt at hcg'eg økes betraktelig annenhver dag! :p

Ja slik var det med meg også, da blir det spennende å se om vi faktisk er gravide! :)

Jeg kan jo prøve! Men jeg tok testen etter 9 timer sist jeg var på do i morges, sover mellom 7-8 timer, så mulig jeg bare får samme resultat da? Kanskje lurest å vente til dagen etter det igjen da? Har hørt at hcg'eg økes betraktelig annenhver dag! :p

Ja, da får du ta på fredag da :D

En venninne av meg er 8 dpo i dag og hun tok en g-test. Selv mener hun at hun kan se en svak strek, men jeg kan ikke se noe særlig.. kanskje dere kan hjelpe å tyde? :P Fader, er like før jeg tar en test selv nå ass!! Blir så påvirket her :P

2ileix3.jpg

WOW! Den er hvertfall positiv :-) gratulerer :-)

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28

Ja, da får du ta på fredag da :D

En venninne av meg er 8 dpo i dag og hun tok en g-test. Selv mener hun at hun kan se en svak strek, men jeg kan ikke se noe særlig.. kanskje dere kan hjelpe å tyde? :P Fader, er like før jeg tar en test selv nå ass!! Blir så påvirket her :P

2ileix3.jpg
Syns jeg ser en svak strek der ja :)

Back
Topp