*** IKM uke 20 ***

Nei, skal teste i morgen!:D gleder meg!:D har kjøpt cb med ukesindikator.. så håper den slår ut!..:) har litt troen.. vertfall håpet!!:D Hadde ikke vært den verste 17.mai feiringen da!;) .. bare kjedelig å ikke spise spekemat til grauten da...:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har du en strimmel du kan ta først da? Kan jo være greit å bare se at det kommer strek med en gang før man svir av den dyre digitale. :p Tipper du får GRAVID i morgen jeg. :)

Nå har tr kommet. Litt skuffende, men heldigvis betyr det også ny syklus og nye muligheter. Gratulerer så mye til alle med positive tester, og lykke til i neste pp til dere andre :)

Æsj, dustetante! :mad:
Lykke til i ny pp!

Har du en strimmel du kan ta først da? Kan jo være greit å bare se at det kommer strek med en gang før man svir av den dyre digitale. :p Tipper du får GRAVID i morgen jeg. :)

Ja, jeg har noen billige liggende.. det er nok triks!:) håperhåper!:D

Jeg syntes jeg så noe på testen idag, er det mulig at testen var 100 % negativ i går men idag kommer det en veldig ultratynn svak strek ? :P

Jeg syntes jeg så noe på testen idag, er det mulig at testen var 100 % negativ i går men idag kommer det en veldig ultratynn svak strek ? :p

Vet du hvor mange dpo du er i dag da? :)

Det høres lovende ut det, det starter jo alltid med en svak strek om man tester tidlig nok. ;)

Jeg er gravid!!! :) vanskelig å ta bilde, men streken er veldig tydelig i virkeligheten! De to andre gangene jeg har vært gravid har streken vært så svak at jeg nesten ikke sees. Nå er den sterk:) juhuuu:)

Oo!:D Gratulerer kjempemye!!:) så spennende!:)

Jeg er gravid!!! :) vanskelig å ta bilde, men streken er veldig tydelig i virkeligheten! De to andre gangene jeg har vært gravid har streken vært så svak at jeg nesten ikke sees. Nå er den sterk:) juhuuu:)

Gratulerer! :)

Herlighet...! Hvem sendte så mye babystøv her da? GRATULERER til alle med positiv test nå :D

*ingen TR her*

Jeg tror det ble lagt en god del gullegg i påsken!;) Men dette er kjempespennende!:D du hadde ikm i går?

Forleden dag. Men tok test igår, og den var jo negativ. Men nå har det seg at TR har ikke vært innom siden 13. mars, så jeg meldte meg på denne IKM lista med utgangspunkt på denne datoen, er som regel 30 dager mellom hver gang. Men nå, nei, intet sett og intet hørt. Men tror jeg hadde egentlig EL i forrige uke, en del forsinket, men det var ett eller annet der :p

Forleden dag. Men tok test igår, og den var jo negativ. Men nå har det seg at TR har ikke vært innom siden 13. mars, så jeg meldte meg på denne IKM lista med utgangspunkt på denne datoen, er som regel 30 dager mellom hver gang. Men nå, nei, intet sett og intet hørt. Men tror jeg hadde egentlig EL i forrige uke, en del forsinket, men det var ett eller annet der :p

Jeg hadde blendahvit test på tirsdag og sterk strek i dag, så det er fortsatt håp for deg!! Krysser fingrene for positiv test en av de nærmeste dagene :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Men da er det jo mulig gullegg hos deg også da!;) håper du har fått litt babystøv hos deg også!;) Blir spennende dager nå da! Jeg håper på sen el hos deg!;) håpet er ikke ute!:D

Jeg hadde blendahvit test på tirsdag og sterk strek i dag, så det er fortsatt håp for deg!! Krysser fingrene for positiv test en av de nærmeste dagene :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Høres jo bra ut altså :D

Men da er det jo mulig gullegg hos deg også da!;) håper du har fått litt babystøv hos deg også!;) Blir spennende dager nå da! Jeg håper på sen el hos deg!;) håpet er ikke ute!:D

Jeg gir ikke opp. Det kan man ikke gjøre. Vi ønsker oss jo en liten en som er vår. Ting tar bare voldsomt lang tid :mad: Men men, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Jeg gir ikke opp. Det kan man ikke gjøre. Vi ønsker oss jo en liten en som er vår. Ting tar bare voldsomt lang tid :mad: Men men, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Helt sant!:) høres ut som du klarer å holde motet oppe-kjempebra!:) det ordner seg alltid for snille piker!;) heier på dere!:)

Jeg tror det ble lagt en god del gullegg i påsken!;) Men dette er kjempespennende!:D du hadde ikm i går?

Gulleggene ble vel lagt 1-2 uker etter påske for oss med IKM uke 20. ;) Jeg hadde hvert fall besøk av dustetanta i påskeferien og la egg 1. mai. :p Ikke helt sikker enda på om det var et gullegg jeg la da, men enig i at det er mange av dem her inne. :D

* Taster på app på mobilen *

Gulleggene ble vel lagt 1-2 uker etter påske for oss med IKM uke 20. ;) Jeg hadde hvert fall besøk av dustetanta i påskeferien og la egg 1. mai. :p Ikke helt sikker enda på om det var et gullegg jeg la da, men enig i at det er mange av dem her inne. :D

* Taster på app på mobilen *

Heh.. åkei da!:p tenkte bare feil jeg da!:p (mulig jeg tenker på fridagen 1.mai..) :p var jo el på meg også i mndskiftet så.. heh...:p de ble vertfall nøye planlagt da?!...;) heh..:p

Back
Topp