Reagere på positiv test

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hvordan reagerte dere da testen var positiv? Å hva var det første dere tenkte og gjorde?:-)

tror egentlig ikke jeg tenkte så mye, ble helt satt ut.... Var nesten en uke over ikm før jeg testet men torte ikke før for jeg var helt sikker på at mensen bare var litt på utur igjen og at den kom så fort jeg testa. Og passa litt dårlig med mens i helga så venta til mandagen. Tok testen mest for å overbevise kroppen at jeg ikke var gravid så nå kan mensen komme, så vi kan prøve igjen på neste eggløsning. Men det slapp vi :) har brukt tid å å skjønne at jeg er gravid ....

:P Testet ganske tidlig, så fikk tidlig strek, men tenkte det var skygge strek... Ble litt paff når CB slo ut bedre enn billig strimmlene :P Og når gravid kom opp var det litt mer " hææ, whaaat??!! Er jeg virkelig GRAVID... Oj, hvordan vil sambo reagere....!" :P Den reaksjonen var forresten priceless :D :P

:P Testet ganske tidlig, så fikk tidlig strek, men tenkte det var skygge strek... Ble litt paff når CB slo ut bedre enn billig strimmlene :P Og når gravid kom opp var det litt mer " hææ, whaaat??!! Er jeg virkelig GRAVID... Oj, hvordan vil sambo reagere....!" :P Den reaksjonen var forresten priceless :D :P
Morsomt!:-) litt slik det var her også;p bortsett fra at jeg hoppet oppi senga til samboer å vifter med den svake streken;p
Hvordan reagerte samboeren din da?:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Morsomt!:) litt slik det var her også;p bortsett fra at jeg hoppet oppi senga til samboer å vifter med den svake streken;p
Hvordan reagerte samboeren din da?:)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Han satt å jobbet. Så jeg sendte bilde av testen på messenger/face. Skrev i skriveblokka med stoooore ord " 4. :Heartbigred kommer i januar.... Kanskje" :P samtidig sa jeg at han skulle sjekke messenger :P Satt rett foran meg :P han bare "nei, nei, tuller nå.. " nesten så han begynte å gråte :P priceless :P :D Holdt selv på å dø av latter :P :D Var jo planlagt så han har ikke lov til å bli skuffa :P

Det første jeg gjorde var å sende bilde til sambo.fikk kjapt et svar hvor det sto: herlig, håper det går bra denne gangen:)

Termin 5. Januar 2015 <3

Jeg gråt av glede siden dette har vært ønsket lenge og løp ut i garasjen til mannen som vasket båt❤️❤️

Termin: 6.januar 2015❤️

Han satt å jobbet. Så jeg sendte bilde av testen på messenger/face. Skrev i skriveblokka med stoooore ord " 4. :Heartbigred kommer i januar.... Kanskje" :P samtidig sa jeg at han skulle sjekke messenger :P Satt rett foran meg :P han bare "nei, nei, tuller nå.. " nesten så han begynte å gråte :P priceless :P :D Holdt selv på å dø av latter :P :D Var jo planlagt så han har ikke lov til å bli skuffa :P
Så herlig da!:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg fikk også skyggestrek først, og tenkte det kan sikkert ikke stemme. Så fikk jeg svaaake rosa streker å tenkte kan det virkelig stemme etter all den tid med prøving? Klarte på en måte ikke helt å tro det. Når den digitale lyste gravid ble jeg veldig glad :D Men jeg trodde jeg skulle gråte av glede, men det var mer sånn blanda følelser.. Fordi jeg var redd for å miste.. Eller ikke helt klarte å tro det. Nå er jeg overlykkelig. Men klarer fortsatt ikke helt å tro det før jeg ser det :D

Jeg fikk også skyggestrek først, og tenkte det kan sikkert ikke stemme. Så fikk jeg svaaake rosa streker å tenkte kan det virkelig stemme etter all den tid med prøving? Klarte på en måte ikke helt å tro det. Når den digitale lyste gravid ble jeg veldig glad :D Men jeg trodde jeg skulle gråte av glede, men det var mer sånn blanda følelser.. Fordi jeg var redd for å miste.. Eller ikke helt klarte å tro det. Nå er jeg overlykkelig. Men klarer fortsatt ikke helt å tro det før jeg ser det :D
Jeg klarer heller ikke helt å forstå det, er helt uvirkelig:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Ble sjokka, å så på sambo som hadde et stort smil rundt munn, også satt jeg å sa "nei det kan ikke være sant, eller?" :) Var veldig glad, uten å helt skjønne det selv :p

Hadde en misstanke, va halt shacky etter eg hadde tatt testen!! Når streken kom frem etter 2 min va d bare SHIT, hjelp ka gjør eg no!! Va jo planlagt, men hadde ikke trodd at an sku sitte på første forsøk!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Satt på toalettet, og var på tur til og springe avgårde med buksa rundt anklene når den digitale lyste gravid 1-2.. :P innså at jeg måtte gjøre meg ferdig for så og ringe sambo. Som hadde en dårlig uke (bortreist). For å si det sånn så ble uka helt fantastisk og han smiler enda fra øre til øre :D

Du skrev akkurat det jeg føler :p

Jeg fikk litt panikk, hoppet inn i dusjen til mann og barn, og viste han testen. Han fikk også en umiddelbar negativ reaksjon, men vi ga hverandre et kyss, og gjorde ferdig morgenstellet. Panikken min ble fort til glede, og så snart butikkene var åpne, fikk minstemann være med ut å kjøpe folsyre :p Nå håper at alt går bra, og at vi blir foreldre til tre i januar/februar til neste år :)

Skrekkslagen fryd! Vi ønsker oss nr 3, men har vinglet litt rundt om vi er helt klare :p For sent å angre seg nå :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Her var vi sikre på at den var negativ. Siden min samboer ikke var hjemme når vi regnet med el
Så tok test og ble litt paff.måtte sjå på den og på esken for å være sikker på hva plusstegnet betyde.
Så begynte eg å grine av glede :-) prøvd siden april i fjord

Back
Topp