Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsomt!Testet ganske tidlig, så fikk tidlig strek, men tenkte det var skygge strek... Ble litt paff når CB slo ut bedre enn billig strimmlene
Og når gravid kom opp var det litt mer " hææ, whaaat??!! Er jeg virkelig GRAVID... Oj, hvordan vil sambo reagere....!"
Den reaksjonen var forresten priceless
![]()
![]()
Morsomt!litt slik det var her også;p bortsett fra at jeg hoppet oppi senga til samboer å vifter med den svake streken;p
Hvordan reagerte samboeren din da?
Gutt november 2012
Termin 17. Januar
![]()
kommer i januar.... Kanskje" Så herlig da!Han satt å jobbet. Så jeg sendte bilde av testen på messenger/face. Skrev i skriveblokka med stoooore ord " 4.kommer i januar.... Kanskje"
samtidig sa jeg at han skulle sjekke messenger
Satt rett foran meg
han bare "nei, nei, tuller nå.. " nesten så han begynte å gråte
priceless
![]()
Holdt selv på å dø av latter
![]()
Var jo planlagt så han har ikke lov til å bli skuffa
![]()
Jeg klarer heller ikke helt å forstå det, er helt uvirkeligJeg fikk også skyggestrek først, og tenkte det kan sikkert ikke stemme. Så fikk jeg svaaake rosa streker å tenkte kan det virkelig stemme etter all den tid med prøving? Klarte på en måte ikke helt å tro det. Når den digitale lyste gravid ble jeg veldig gladMen jeg trodde jeg skulle gråte av glede, men det var mer sånn blanda følelser.. Fordi jeg var redd for å miste.. Eller ikke helt klarte å tro det. Nå er jeg overlykkelig. Men klarer fortsatt ikke helt å tro det før jeg ser det
![]()
JA er sånn jeg føler det ogsåJeg klarer heller ikke helt å forstå det, er helt uvirkelig
Gutt november 2012
Termin 17. Januar
![]()
Du skrev akkurat det jeg følerJeg fikk også skyggestrek først, og tenkte det kan sikkert ikke stemme. Så fikk jeg svaaake rosa streker å tenkte kan det virkelig stemme etter all den tid med prøving? Klarte på en måte ikke helt å tro det. Når den digitale lyste gravid ble jeg veldig gladMen jeg trodde jeg skulle gråte av glede, men det var mer sånn blanda følelser.. Fordi jeg var redd for å miste.. Eller ikke helt klarte å tro det. Nå er jeg overlykkelig. Men klarer fortsatt ikke helt å tro det før jeg ser det
![]()