Felles skravle 2015

Har såvidt begynt å synke inn at jeg er gravid, men kjenner jeg er i "venteland" enda. Er det mulig å få så mange følelser for noe som såvidt har begynt å gro? Ene øyeblikket er jeg kjempeglad, andre øyeblikket "angrer" jeg og jeg bekymrer meg fordi jeg ikke er over IKM enda. Har starta bekymringen over SA og MA..... Når jeg sitter og skriver dette kommer tårene i øyenkroken. Jeg føler meg så splitta. :sad010
Sorry, måtte bare få skrevet det en plass, følelsene er så på tur.....

Åh. Hehe.. Greit det. Jeg fortsetter uansett å teste, tempe og ta Crinone helt til hun kommer.

Vanlig IKM er i dag, men den forrige syklusen jeg brukte Crinone og ikke var gravid så kom tr 1 dag over. Så det kan hende IKM med Crinone er i morgen, 14 dpo. Så det er nok uansett ikke lenge til vi vet noe mer sikkert.

* Taster på app på mobilen *

Jeg tror ikke hun kommer.
Jeg var innom hjemmet dit i går, satte opp noen duftlys foran døren deres og utførte en "tante Rød klarer ikke å komme inn denne døren" besvergelse.
Den burde holde i ca et år..

Har såvidt begynt å synke inn at jeg er gravid, men kjenner jeg er i "venteland" enda. Er det mulig å få så mange følelser for noe som såvidt har begynt å gro? Ene øyeblikket er jeg kjempeglad, andre øyeblikket "angrer" jeg og jeg bekymrer meg fordi jeg ikke er over IKM enda. Har starta bekymringen over SA og MA..... Når jeg sitter og skriver dette kommer tårene i øyenkroken. Jeg føler meg så splitta. :sad010

For det første:
Det du føler er helt NORMALT.
Uansett hvorlenge man har prøvd, og det er førstemann, eller 6. det er er "sjokk" og en omstilling når der klaffer.
Det er en stor omstilling itillegg til at kroppen proppes full av hormoner.
Men trenger tid til å omstille seg.

Dette kommer til å gå så bra.

Hilsen en som før i dag sippet siden hun ikke kunne røre spekematen i kjøleskapet

Jeg tror ikke hun kommer.
Jeg var innom hjemmet dit i går, satte opp noen duftlys foran døren deres og utførte en "tante Rød klarer ikke å komme inn denne døren" besvergelse.
Den burde holde i ca et år..

Hahahahaha... Da synes jeg virkelig hun kan holde seg borte ja. :p :D

* Taster på app på mobilen *

For det første:
Det du føler er helt NORMALT.
Uansett hvorlenge man har prøvd, og det er førstemann, eller 6. det er er "sjokk" og en omstilling når der klaffer.
Det er en stor omstilling itillegg til at kroppen proppes full av hormoner.
Men trenger tid til å omstille seg.

Dette kommer til å gå så bra.

Hilsen en som før i dag sippet siden hun ikke kunne røre spekematen i kjøleskapet
Takk for trøstende ord, som medførte i sipping deluxe.. :p Lover godt for dette svangerskapet hvis jeg allerede skal begynne å sippe for ingenting.
Litt grunnen til disse følelsene er vel at mannen er litt "vi ser det an til mandag-tirsdag, for du har jo ikke kommet til den dagen mensen skal komme engang..." Jeg skjønner han, men samtidig så er det jeg som kjenner symptomene og jeg er ikke i tvil....mannfolk er noe dritt av og til :p

Takk for trøstende ord, som medførte i sipping deluxe.. :p Lover godt for dette svangerskapet hvis jeg allerede skal begynne å sippe for ingenting.
Litt grunnen til disse følelsene er vel at mannen er litt "vi ser det an til mandag-tirsdag, for du har jo ikke kommet til den dagen mensen skal komme engang..." Jeg skjønner han, men samtidig så er det jeg som kjenner symptomene og jeg er ikke i tvil....mannfolk er noe dritt av og til :p

Mannen min tror ikke noe på det får han ser en digital, og testene mine er litt svake til en digital enda.
Mannfolka er slik, ikke tenk så mye på det..

Mannen min tror ikke noe på det får han ser en digital, og testene mine er litt svake til en digital enda.
Mannfolka er slik, ikke tenk så mye på det..
Ja jeg vet jo forsåvidt det.... Håper jeg har sterk nok test på fredag slik at den digitale slår ut. Har ikke testa i dag, men den BT testen jeg tok i går var sterkere enn den i forrigårs....

Tror det er helt normalt å ha det sånn. Jeg kjenner meg ihvertfall igjen. Jeg bekymrer meg masse som SA og MA. Og tørr heller ikke glede meg for er å redd for å bli skuffa. Men det er bare teit. Så jeg prøver å snu det og heller bare glede meg. Kan ikke ta sorgene på forskudd.
Men jeg heier på deg, og tror nok dette kommer til å gå bra=)

Back
Topp