★☆★Felles skravletråd★☆★

Går en Nutrilett bar under som snop? Pleier å bruke det som et måltid, men det er jo sjokoladetrekk og slikt så ble plutselig usikker.... :confused:

Nei. Har skrevet litt om det i tråden utfordrings regler :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men det står ingenting om at det må være ute vel? Så da får vi vel poeng for løping på mølle og evnt gåing ??

Men det står ingenting om at det må være ute vel? Så da får vi vel poeng for løping på mølle og evnt gåing ??

Det står gå og joggetur. Rekner med det betyr ute?

Da burde det stå ute....? Håper den som har laget utfordring kan svare i løpet av i mra :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da burde det stå ute....? Håper den som har laget utfordring kan svare i løpet av i mra :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal skrive ho ei melding å se om vi får svar :)

Bare et lite spm ... det står 30 poeng for 30 min jogging eller gåing .... Gjelder da ikke noe annen trening ?????? Det blir kanskje litt dumt ? Burde hvert 30 poeng pr 30 min trening ? :)
Denne gangen er det kun gåing/jogging og challengen du får poeng for. Men all annen trening får du jo uttelling for på vekttapet. :)

Tollpost ringte meg i går kveld rundt 22.00(!) og sa han sku levere skyvedørsgarderoben min. Og då sa eg NO? Eg begynte seriøst å lure på om han sku levere så seint. Nei, sier han ikke i kveld, I måren. Veeeeeel... No e kl 21.00 og har ikke sett snurten av han enno. Så då blir vel klokko sikkert bortmot 10 før han kjem alikevel :p trudde ikkje de leverte så seint eg. :)

Tollpost ringte meg i går kveld rundt 22.00(!) og sa han sku levere skyvedørsgarderoben min. Og då sa eg NO? Eg begynte seriøst å lure på om han sku levere så seint. Nei, sier han ikke i kveld, I måren. Veeeeeel... No e kl 21.00 og har ikke sett snurten av han enno. Så då blir vel klokko sikkert bortmot 10 før han kjem alikevel :p trudde ikkje de leverte så seint eg. :)

Jøss det var sent. Når kom han i går da?

Jenter, hvordan blir 17.mai feiringen?? :) Skeie ut eller holder dere unna godsakene? Her har sambo bursdag så stygt redd for større inntak enn lovlig :-O

<3 4 skjønne små på fem år <3

Jenter, hvordan blir 17.mai feiringen?? :) Skeie ut eller holder dere unna godsakene? Her har sambo bursdag så stygt redd for større inntak enn lovlig :-O

Eg skal skeie ut hvis det blir noe som frister. De andre årene har det ikke vært så mye. Et kakestykke kanskje. :) men da har vi vært på skolen her. I år skal vi te byn (Bergen) :)

Tror ikke det blir noen stor utskeielse på meg, god mat og kanskje litt youghurt is, har kommet en ny type som jeg vil prøve :)

Back
Topp