Går en Nutrilett bar under som snop? Pleier å bruke det som et måltid, men det er jo sjokoladetrekk og slikt så ble plutselig usikker....![]()
Nei. Har skrevet litt om det i tråden utfordrings regler
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går en Nutrilett bar under som snop? Pleier å bruke det som et måltid, men det er jo sjokoladetrekk og slikt så ble plutselig usikker....![]()
Ååh da skal jeg lese det om igjenNei. Har skrevet litt om det i tråden utfordrings regler
Ååh da skal jeg lese det om igjenbare surrer jeg tydeligvis!
Samma herDet går bra.Eg bruker nutrilettbarer ca 2 måltider til dagen. Eg e ikke så glad i skiver og knekkebrød.
Skulle tro det.Men det står ingenting om at det må være ute vel? Så da får vi vel poeng for løping på mølle og evnt gåing ??
Men det står ingenting om at det må være ute vel? Så da får vi vel poeng for løping på mølle og evnt gåing ??
Da burde det stå ute....? Håper den som har laget utfordring kan svare i løpet av i mra :-D
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Denne gangen er det kun gåing/jogging og challengen du får poeng for. Men all annen trening får du jo uttelling for på vekttapet.Bare et lite spm ... det står 30 poeng for 30 min jogging eller gåing .... Gjelder da ikke noe annen trening ?????? Det blir kanskje litt dumt ? Burde hvert 30 poeng pr 30 min trening ?![]()
Det kan du, men da må du ta dobbelt så mangeKan man ha knea nedi på pushupsene? Ellers hakke jeg sjangs![]()
Må ikke være ute nei!Men det står ingenting om at det må være ute vel? Så da får vi vel poeng for løping på mølle og evnt gåing ??
Jøss det var sent. Når kom han i går da?Tollpost ringte meg i går kveld rundt 22.00(!) og sa han sku levere skyvedørsgarderoben min. Og då sa eg NO? Eg begynte seriøst å lure på om han sku levere så seint. Nei, sier han ikke i kveld, I måren. Veeeeeel... No e kl 21.00 og har ikke sett snurten av han enno. Så då blir vel klokko sikkert bortmot 10 før han kjem alikeveltrudde ikkje de leverte så seint eg.
Jøss det var sent. Når kom han i går da?
Jenter, hvordan blir 17.mai feiringen??Skeie ut eller holder dere unna godsakene? Her har sambo bursdag så stygt redd for større inntak enn lovlig :-O
<3 4 skjønne små på fem år <3
Jenter, hvordan blir 17.mai feiringen??Skeie ut eller holder dere unna godsakene? Her har sambo bursdag så stygt redd for større inntak enn lovlig :-O
<3 4 skjønne små på fem år <3