IKM uke 23

Hei alle fine jenter / damer som har meldt seg inn her. Nå begynner mange og nærme seg EL tider. Vil bare få ønske alle masse masse lykke til. Håper vi alle kan melde oss over i termin februar 2015 . Happy humping ;)

Mensen er over. Da et det bare å vente på el. Sånn om ei uke eller tre. Got to love sånne stabile sykluser som dette.:*)

fra app

Da har jeg vært hos gynekologen. Han tok en underlivssjekk som viste noen forandringer ( mulig kun virus forandringer) så jeg måtte ta ny celleprøve( hadde konsisering 2012). Ellers hadde jeg mange fine egg og livmoren så fin ut. Ettersom sambo ikke har barn så fikk jeg med henvisning til sædprøve. Han ville også ta blodprøver ift hormonverdier. Så da er vi vel i gang med en slags utredning. 2 Stk blodprøver. En som skal tas dag 2-5 i syklusen og en på dag 22. Da er vi iallefall i gang med å finne ut hva som forsinker en graviditet. Håper ikke det er noe galt , men at det bare tar litt tid. Håper fortsatt på februar bebis <3

Da har jeg vært hos gynekologen. Han tok en underlivssjekk som viste noen forandringer ( mulig kun virus forandringer) så jeg måtte ta ny celleprøve( hadde konsisering 2012). Ellers hadde jeg mange fine egg og livmoren så fin ut. Ettersom sambo ikke har barn så fikk jeg med henvisning til sædprøve. Han ville også ta blodprøver ift hormonverdier. Så da er vi vel i gang med en slags utredning. 2 Stk blodprøver. En som skal tas dag 2-5 i syklusen og en på dag 22. Da er vi iallefall i gang med å finne ut hva som forsinker en graviditet. Håper ikke det er noe galt , men at det bare tar litt tid. Håper fortsatt på februar bebis <3

Bra, godt å bli tatt alvorlig, men håper heller at du blir gravid nå da :D

Cd 10 i dag.

Tror jaggu EL var i går jeg, det var tidlig det, men hadde jo veldig kort TR
så er ikke så veldig rart heller om det var nå, vel vi får se hva FF sier etterhvert.
Er hvertfall Creamy i dag og tempen litt opp.
Aksjer er på plass :P

Glad jeg temper, virkelig glad jeg temper, for dette hadde jeg nok
gått og lurt veldig på ettersom ukene går, nå finner jeg ut om EL har vært
iløpet av noen dager bare, så vet jeg når TR absolutt bør reise på ferie ;)
Kose gjør vi uansett for kosens skyld, ikke bare
i ELtider :P så om EL var eller ikke blir det aksjeinnlegging jevnlig, så skal nok
treffe om det ikke var og :D

Cd 10 i dag.

Tror jaggu EL var i går jeg, det var tidlig det, men hadde jo veldig kort TR
så er ikke så veldig rart heller om det var nå, vel vi får se hva FF sier etterhvert.
Er hvertfall Creamy i dag og tempen litt opp.
Aksjer er på plass :p

Glad jeg temper, virkelig glad jeg temper, for dette hadde jeg nok
gått og lurt veldig på ettersom ukene går, nå finner jeg ut om EL har vært
iløpet av noen dager bare, så vet jeg når TR absolutt bør reise på ferie ;)
Kose gjør vi uansett for kosens skyld, ikke bare
i ELtider :p så om EL var eller ikke blir det aksjeinnlegging jevnlig, så skal nok
treffe om det ikke var og :D
Ja det er bra man blir tatt alvorlig. Hadde vært en ekstra belastning dersom vi skulle kranglet oss til det. Jeg la egentlig bare frem problemstillingene mine, så spurte han Meg om jeg ville starte en utredning. :D håper spiren sitter av seg selv da, men godt å starte med å se om det kan være noen problemer. Så tar det uansett kortere tid. Moro for deg med tidlig EL da ;) ingenting er bedre enn at du kan bli gravid så fort som mulig :) håper det klaffer denne på for dere :)

Temp opp i dag og, men ikke veldig høyt, mulig EL har vært,
får se om FF setter kryss om en dag eller to :)
Men da burde jeg vel bytte over til uke 22 kanskje..
venter litt og ser an tempen noen dager til først.

Hvordan går det med dere andre jentene da?

Last edited:
Uhm.. jeg holder ikke på med sånn testing og temping og slikt..Har tendenser til noe som kan være eggløsningsslim?? Blankt og klumpete. Så da nærmer det vel seg - og alt vi får gjort er å ha sex og vente. Har sex annenhver dag, og noen ganger hver dag:) Håper på treff på første forsøk, ennå lykkelig uvitende om vi får til å få barn eller ikke. Jada ... :-)

Uhm.. jeg holder ikke på med sånn testing og temping og slikt..Har tendenser til noe som kan være eggløsningsslim?? Blankt og klumpete. Så da nærmer det vel seg - og alt vi får gjort er å ha sex og vente. Har sex annenhver dag, og noen ganger hver dag:) Håper på treff på første forsøk, ennå lykkelig uvitende om vi får til å få barn eller ikke. Jada ... :)

Kan høres ut som ELslim det, lykke til, er jo en del som
er heldige på første forsøk :)

Temping viser ikke EL før etter den har vært. det er noe jeg gjør for
å vite når den har vært etterpå for å vite sånn ca når tanta skal utebli,
da tanta pleier å komme ca 14 dager etter, veldig greit når syklusen
har vært litt ustabil etter SA ;)
Tester ikke etter EL da vi er temmelig aktive på kosefronten gjennom hele
syklusen uansett, så det går mer på om disse svømmerne klarer å sjarmere
seg inn i egget og om spiren klarer å feste seg så det blir barn :P

Back
Topp