Røyteperioden

Satser på det gir seg når vetla er 6 mndr! tror det gjorde det med de andre:) dere med langt hår,kommer dere til å klippe manken? har ikke lyst til det,håper det roer seg før det synes,ikke pent med langt pistrete hår. Håret skal normalisere når baby er rundr 12 mndr,så da har vi vel en " potte" med nytt hår rundt hodet:p
 
Jeg har tykt hår, men nå har det blitt så tynt :eek: Det blir jo aldri ferdig, føler jeg bare mister mer og mer :(
Jeg har langt hår (nesten ned på rumpa bake), men jeg nekter å klippe det kort!
Heldigvis ser det greit ut, er ikke flisete eller noe enda ihvertfall :)
 
Jeg har fått store viker, nesten en "mini sidecut" på bekkene sidene. Ikke mye gøy! Håper virkelig det gir seg snart


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også tykt hår,merker det er blitt tynnere. Det er forsåvidt OK, det største problemet mitt er at det er hår OVER ALT!! Jeg grer det i dusjen,så der er det alltid en svær dott når jeg er ferdig, i tillegg grer jeg det med lusekam ute hver gang jeg har dusjet. Likevel et det hår i hele huset.. Håret mitt er ca 2 mm for kort til å sette i strikko_O

Tapatalk :)
 
Jeg ble faktisk litt sugen på å klippe meg kort og farge håret heeelt lyst (er brunhåra).. Bare for at det likevel detter ut så mye nå.. Har skulderlangt hår litt nedforbi skuldrene.. Oftest litt oppklippet og litt lang bob bak i blant..!
 
  • Liker
Reactions: Sam
Jeg ble faktisk litt sugen på å klippe meg kort og farge håret heeelt lyst (er brunhåra).. Bare for at det likevel detter ut så mye nå.. Har skulderlangt hår litt nedforbi skuldrene.. Oftest litt oppklippet og litt lang bob bak i blant..!
Forandring fryder.
Jeg tror jeg skal ha knallfarga spisser.
 
Gøy med forandring!!!:) men kan ikke klippe meg har jo hår ned til korsryggen!!! kanskje en tuppeklipp og noen highlights?:)
 
Klart du kan :) Desto større blir jo forandringen!
Gud det er mange år siden jeg har hatt skikkelig langt hår altså
 
Føler det lange håret passer meg best, og personligheten min:) hadde bob etter andre mann men tok ikke lang tid før jeg angret:p mannen elsker håret mitt,så klipper kun tuppene;)
 
Hehe. Jeg har prøvd det meste. Kjempekort, regnbuefarget, lange rastafletter, knallrødt, brunt, svart, langt blondt, kort bob, pannelugg i mange variasjoner...
Gøy med forandring, men ikke alt like vellykka...:)
 
Jeg har veldig lyst å få en oppfriskning på håret !! :) jeg tør ikke klippe det kort, men vil få frisyren tilbake! Og jeg vil ta striper! evigheter siden jeg var hos frisøren, i jeg har har hatt lyst sååå lenge. Kanskje jeg skal få bestilt meg en time før dåpen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
E
Jeg har veldig lyst å få en oppfriskning på håret !! :) jeg tør ikke klippe det kort, men vil få frisyren tilbake! Og jeg vil ta striper! evigheter siden jeg var hos frisøren, i jeg har har hatt lyst sååå lenge. Kanskje jeg skal få bestilt meg en time før dåpen:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sitter hos frisøren nå!!! Klipper tuppene og ombre striper!!!Spent!:) frisøren kan nesten ikke tro jeg har mistet hår i to mndr, hun synes jeg har så myyye hår! Det likte jeg:D
 
E


Jeg sitter hos frisøren nå!!! Klipper tuppene og ombre striper!!!Spent!:) frisøren kan nesten ikke tro jeg har mistet hår i to mndr, hun synes jeg har så myyye hår! Det likte jeg:D

Så digg!!!:) hvilken frisørsalong går du til?

Gøy når frisøren sier det da:) va innom frisøren å kjøpte en sjampo i dag da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så digg!!!:) hvilken frisørsalong går du til?

Gøy når frisøren sier det da:) va innom frisøren å kjøpte en sjampo i dag da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Godt å få av slitte tupper!Jeg ble super fornøyd med fargen, litt sånn gyldne sandfargede striper:) deilig med forandring!!! Salongen heter valentin:)
 
Jeg føler forresten at røytingen har avtatt litt, mister fortsatt, men ikke så ekstremt mye:) vetla er jo snart fem mndr så om ikke lenge er røyteperioden ferdig! Godt er det! Gleder meg til få mer hår i vikene igjen:p spesielt på ene siden!
 
Nå har det heldigvis avtatt litt her, mistet sykt mye hår fra vesla var ca. 2,5 mnd og frem til hun nå bikket 5 mnd. Gruet meg til hver gang jeg skulle vaske håret og måtte bare slutte og børste håret forda var det hår over hele badet :eek:
Så i 2,5 mnd har jeg nå gått med alt håret i en knute i nakken, nå går turen til frisøren for og se om hun kan redde den triste manken min :p
 
Jeg føler forresten at røytingen har avtatt litt, mister fortsatt, men ikke så ekstremt mye:) vetla er jo snart fem mndr så om ikke lenge er røyteperioden ferdig! Godt er det! Gleder meg til få mer hår i vikene igjen:p spesielt på ene siden!
Når regner man at røyteperioden er ferdig? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har begynt å røyte for alvor nå. Så venninna mi plukka hår av ungen min i dag. Og jeg må gå med strikk, da jeg blir revet i håret av en vilter liten en....
har skikkelig bad hair day hver dag .
 
Back
Topp