Røyteperioden

Gikk å snakket med frisøren i dag, hun lo nesten litt av min panikk for å røyte:p . Får jo helt fnatt av å tenke på at vi skal miste hår:/ ble anbefalt en sjampo, balsam og kur jeg skal bruke i 6 uker. Det er ikke sikkert det har noe effekt, det sa de og, men jeg vil nå prøve :) lov å håpe:) kjøpte og en kost som skal være skånsom mot håret. Prosjekt; prøve å bekjempe røyting:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gikk å snakket med frisøren i dag, hun lo nesten litt av min panikk for å røyte:p . Får jo helt fnatt av å tenke på at vi skal miste hår:/ ble anbefalt en sjampo, balsam og kur jeg skal bruke i 6 uker. Det er ikke sikkert det har noe effekt, det sa de og, men jeg vil nå prøve :) lov å håpe:) kjøpte og en kost som skal være skånsom mot håret. Prosjekt; prøve å bekjempe røyting:p


Sent from my iPhone using BV Forum
lover deg, det er bortkastet penger:p
 
Hehe, det kan godt være:p men jeg prøver det som kan prøves:) vil ikke miste "manken" min!:) Hihi!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjenner at jeg ikke orker å gjøre noe som helst. Håret blir litt snodig en stund, så er det over. Så er det glemt;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: Sam
Det som er,de hårene skal dette ut. Prossess som henger sammen med syklusen i graviditeten. så tar det en stund så går håret tilbake som før:)
 
Røyter som en hund! Hår overalt her hjemme, på badet ser det ikke ut! Kommer til og bli helt skalla jeg :p
 
Røyter som en hund! Hår overalt her hjemme, på badet ser det ikke ut! Kommer til og bli helt skalla jeg :p
Trøsten er vel at du blir ikke skallet:p du får unne deg en time hos frisøren når røytingen har gitt seg;)
 
Der begynte røytingen,nøyaktig 3 mndr! legger igjen hår alle veier:p gleder meg til det er over!
 
Er det virkelig så merkbart?!:0

Har ikke begynt enda, 8 dager siden han var 3mnd. Jeg kvir meg! :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Varer det lenge da? Vet ikke om jeg har så mye hår igjen nå, syns det har vart lenge nok allerede :p
 
Varer det lenge da? Vet ikke om jeg har så mye hår igjen nå, syns det har vart lenge nok allerede :p
Varte til de var rundt seks-ni mndr så gikk det tilbake til normalen, husker ikke nøyaktig når det sluttet. Men har ikke ekstrem røyting,bare merker jeg slipper endel mer hår enn vanlig. Det kommer tilbake,har vært igjennom det tre ganger før;)
 
Jeg begynte i går!! Mini er 3. Mnd om et par dager, så det var forventet. Regner med det tar seg opp de neste dagene

app'en
 
Å nei å nei.. Nå har det begynt hos meg og:( merker at det ligger hår på genseren min- føler jeg hele tiden må ta vekk noe! Huff!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har det begynt her å (!), han blei 3 mnd forrige uke. Jeg fyller jo opp en hel hårbørste :eek: Å sluken har aldri sett verre ut...
Off, håret er det kjæreste jeg har på kroppen min jo..
 
Støvsugeren er tett av hår,hår i bleien til baby,i sluken,overalt! Driit!!! men tar det allikevel med ro, håret kommer igjen:)skulle uansett gjerne vært foruten!!!:eek:
 
Jeg har ikke begynt å røyte ennå. Begynner vel å røyte i det jeg skriver denne setningen.
Stakkars oss:(
 
Støvsugeren er tett av hår,hår i bleien til baby,i sluken,overalt! Driit!!! men tar det allikevel med ro, håret kommer igjen:)skulle uansett gjerne vært foruten!!!:eek:
Nå har det slått til for fullt her også. Jeg bryr meg ikke så mye om mitt eget hode, for der er det nok å ta av:) Det er et mye større problem med hår i dusjen, hår i maten, i trappa, på klær, i munnen og over alt:eek:

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk
 
*Sukk* Skulle virkelig vært foruten røytingen! Manken er jo så viktig!! Men satser på det ikke blir så gale,, krysse fingre, tær, armer og bein !! :)
 
Back
Topp