Røyteperioden

Isj! mistet så mye når jeg dusjet i dag:confused: jeg så er så nøye med håret! Ser vikene blir større...ok jeg klarer ikke ta det med ro sjøl om det er fjerde gang, like utrivelig hver gang!!!! vil det skal stoppe nooo! Satser på at ingen ser det!
 
Vil og at det skal stoppe NÅ!!!! Manken min:(

støvsugeren var stoppet å fungere for det var kommet så mye hår i den:p haha, er det mulig?!. Men heldigvis lett å fikse da:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå er jeg også lei!! Dusja og børsta håret i går.. Så satte jeg meg i sofaen og dro fringrene gjennom håret.. Jada, mengder! Drog og drog - raser jo bare ut. Håper det roer seg snart. Orker ikke bli like tynnhåra som sist!

Nei, jenter - vi biter i hop. Dette fikser vi!! :)
 
Jeg mister tydeligvis ikke så mye hår likevel for det dere beskriver her høres helt ekstremt ut! Bra det er midlertidig:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg mister tydeligvis ikke så mye hår likevel for det dere beskriver her høres helt ekstremt ut! Bra det er midlertidig:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her. Mister så langt overkommelig med hår. Men uvant ettersom vi ikke har mista noe under graviditeten.
 
Trodde det var de som ammet jeg, men det gjør nå ikke jeg og slik som jeg mister hår! Er snart ikke igjen noe på høyre side :( Men godt å lese at dette er normalt da ihvertfall.
 
Har ikke noe med ammingen å gjøre gitt.. Synd at det ikke er skikkelig kjent, for det finnes faktisk folk som bruker bl.a. dette på lista over "negative sider" ved å amme..
 
Det er overkommelig her òg, men har sååå langt hår så det merkes når de lange hårene surrer seg i nakkefoldene til baby og i støvsugeren ol :) Men det normaliserer seg som regel v 6-9 mndr etter graviditet! men merker håret blir fortere fett nå, har vanligvis ikke fett hår, merker dere det?
 
Det er overkommelig her òg, men har sååå langt hår så det merkes når de lange hårene surrer seg i nakkefoldene til baby og i støvsugeren ol :) Men det normaliserer seg som regel v 6-9 mndr etter graviditet! men merker håret blir fortere fett nå, har vanligvis ikke fett hår, merker dere det?

Har laaangt hår jeg også, å det ser jo helt grotesk ut! :eek:
Jeg hadde ALDRI fett hår før jeg ble gravid, men no i det siste blir det fortere fett ja :confused: Kjedelige greier, får håpe det stabiliserer seg snart igjen!:)
 
Synes og det er overkommelig. Har tykt hår så det sees ikke på meg (enda ihvertfall:p). Men synes det er kjipt å miste hår- liker det som det er.

Synes og håret blir fort fett:/ + ekstremt fort flokete. Har alltid fått mye floker siden jeg har tykt og langt hår, men synes de kommer mye fortere for tiden. Heldigvis ikke hårsår:) flaks!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hmmm. Håret, eller hodebunnen, ble tørrere under graviditet i vinter, og 2 mnd etter fødsel, men nå har det blitt som før. Må vaskes hver 2.dag.
 
Blir så oppgitt over at jeg har mistet så mye hår på den ene siden :/ Ser ikke pent ut i hele tatt. Håret skiller seg liksom.
 
kjenner den.... Hver gang jeg er i dusjen nå, mister jeg kjempemye hår.... Har egentlig veldig tykt hår, så jeg syntes det er greit... til en viss grad ;)
 
Det er i dusjen det er verst! og etter hårvask.
 
håret mitt er så tykt at det er greit om noe faller av (så lenge det ikke er kun på et område da :O)
 
håret mitt er så tykt at det er greit om noe faller av (så lenge det ikke er kun på et område da :O)
Hehe:) har heldigvis tykt hår jeg og! Tenk om det falt av flekkvis? godt det ikke gjør det:) Men det er noe drit med hår alle veier:p
 
Hehe:) har heldigvis tykt hår jeg og! Tenk om det falt av flekkvis? godt det ikke gjør det:) Men det er noe drit med hår alle veier:p
Sist syntes jeg pinade det fallt av flekkvis. Fikk store viker! haha :)
Her raser det fortsatt, men det nærmer seg vel slutten håper jeg :)
 
Back
Topp