Hva skal dere i dag?

Ruslet tur med familien i dag, hatt middagsgjester, og nå driver jeg og pupper lillebror i senk ;) sov 10t sammenhengende i går, satser på det samme i natt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag var vi en tur på loppemarked, men det var ikke mye å skryte av. Ikke av vi hadde tenkt å kjøpe noe heller. Kjøpte bare en vaffel;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Idag skal bilen på EU kontroll, og mens den står der og IKKE blir godkjent, skal jeg på kafè med en kollega som har en baby på 7 mnd :)

På skolen til 12 ca, ha kjøretime kl 14 og jobbe fra 17-23 hurra! Blir en hektisk dag men, sånn er livet.

Skal på trilletur med noen fra barselgruppa:)

Vi skal spise lunsj på jobben:) gleder meg til å vise han frem!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det regner her i dag :(
Blir inne til vi skal på barnehagefremvisning.

Har masse klær som skal vaskes og noen kjoler til frøkna som skal strykes.

Må få trent og :)

Jeg har alt laget to porsjoner gele og vasket tøy. Må rydde etter familiefeiring i går og gjøre klar til feiring med klassen i morgen. Alt må være klar innen i kveld for vesla må ta blodprøver på sykehus i morgen og hvis hun må ha blodoverføring tar det hele litt lenger tid :-/

Jeg og lillebror er på kjøpesenteret og jobber oss igjennom shoppinglista;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har alt laget to porsjoner gele og vasket tøy. Må rydde etter familiefeiring i går og gjøre klar til feiring med klassen i morgen. Alt må være klar innen i kveld for vesla må ta blodprøver på sykehus i morgen og hvis hun må ha blodoverføring tar det hele litt lenger tid :-/

Krysser fingrene for at dere slipper blodoverføring! Hvor lenge må dere potensielt holde på med det?

Krysser fingrene for at dere slipper blodoverføring! Hvor lenge må dere potensielt holde på med det?

Hvor lenge vi må holde på med prøvene er avhengig av verdiene. Sist hb var på 7.8. Egentlig under grensa for å få blodoverføring men siden kroppen endelig hadde begynt å jobbe ville de drøye det til i morgen og se an de nye prøvene. Vi må holde på med prøvene til verdiene er stabile på over 12... I første omgang mente de til hun er 3 måneder, men vi får se om hun er stabil til da...
Barnelegens uttalelse sist torsdag er at han håper hun stagnerer verdifall, frykter at hb synker enda mere og tror ikke at hun går opp :-/

Kveldens prosjekt
ImageUploadedByBV Forum1399933018.263952.jpg

Til byen bla for å finne kjole til bryllupet som snart er.

Idag skal jeg besøke tanta mi. Og i ettermiddag er det dugnad i barnehagen. Jeg dukker i alle fall opp, og så får vi se hva frøkna tillater. Kan feie litt med ho i bæresele kanskje? :)

Idag kommer mamma på besøk fra Oslo:)

Nå har jeg trillet lang tur med barselgruppa, og rakk å drikke litt kaffi før lillemor våkna igjen! Seinere blir det å hente storesøster også skal vi henge opp disse til henne i hagen, det blir stas!

Har nylig flyttet, i dag hilste vi på noen av de nye naboene, de driver og graver opp hagen for å lage garasje, og måtte de grave opp en bærbusk, den fikk vi :) kom til og med og plantet den for oss! Sånne naboer liker vi ;)

Dugnad i øs pøs regnvær er digg! Ikke..! Så da var det jo ille synd at vesla måtte ha mat.. Og nekta å ligge i vogna.. Så mens jeg satt i en putekrok å amma, tenkte jeg litt på det Petter Schjerven sier i reklama - Det er typisk deg å sluntre unna på dugnad... Oh well ;)

Dugnad i øs pøs regnvær er digg! Ikke..! Så da var det jo ille synd at vesla måtte ha mat.. Og nekta å ligge i vogna.. Så mens jeg satt i en putekrok å amma, tenkte jeg litt på det Petter Schjerven sier i reklama - Det er typisk deg å sluntre unna på dugnad... Oh well ;)
Synes det er ganske god unnskyldning at man har en liten baby. Her i sameie stod det at de som følte de ikke kunne bidra fysisk kunne bake noe istedenfor:) Hadde planer om å gjøre det, men så glemte jeg hele greia gitt. Ammetåke!

Back
Topp