*** IKM uke 20 ***

Åå.. klarer ikke å konsentrere meg.. heh.. sitter på skolen og har forberedende eksamens forelesning.. og eneste jeg tenker på er testen i dag.. heh.. herremin..:p jeg klarer ikke å ha is i magen merker jeg.. heh.. :p meeeeen får vel prøve frem til helgen vertfall!..:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Passe nervøs her og, på selve IKM-dagen. Har vært super "hormonell" de siste 4 dagene og utrolig sugen på brus, og da spesielt cola! Litt øm i puppene også... Hmmm.. Tr har enda ikke kommet men jeg venter nå et par dager til, har bestilt billige tester som jeg venter på :-D

Oj! Dette høres jo lovende ut:) hvordan gikk det med test i dag?

Sent from my iPhone using BV Forum
Se post litt lenger bak ;-) ultrasvak strek før tidsfristen kom fram....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ooo! Jeg er så spent for deg,Mosse!:D Gøøy!:D

Spent selv også... fikk knapt sove. ... og spent om jeg greier å holde meg med test på onsdag...har 9 billigstrimler igjen og 2 CB +..... skal vel holde det noen dager :-p Og ser d ut som d blir + tegn på CBetterhvert blir d CB med ukeindikator neste....

Spennende for din del også da :-):-D Håper d er en spire hos oss begge!

Spent selv også... fikk knapt sove. ... og spent om jeg greier å holde meg med test på onsdag...har 9 billigstrimler igjen og 2 CB +..... skal vel holde det noen dager :-p Og ser d ut som d blir + tegn på CBetterhvert blir d CB med ukeindikator neste....

Spennende for din del også da :-):-D Håper d er en spire hos oss begge!

Hehe.. Skal vi ha testedate på torsdag?!;) tror jeg må kjøpe meg en "skikkelig" test til helgen om neste strimmel blir sterkere!;)
Ganske spennende nå ja:D Håper virkelig det er spirer som gror!:D

Men dere, jeg ser på pakkene på billigtest at det er mange el tester og få gravid tester. Vil ha mange gravid tester jeg. Hihi :) hva bestiller dere?

Men dere, jeg ser på pakkene på billigtest at det er mange el tester og få gravid tester. Vil ha mange gravid tester jeg. Hihi :) hva bestiller dere?

Jeg bestiller EL-tester og G-tester hver for seg.
For G-tester kjøper jeg disse pakkene med 30 strimler fra www.billige-teste.dk

Jeg har pleid å kjøpe den ene pakken med 21 EL-tester og 5 g-tester (eller noe sånt?) fra billig-teste.dk, og så har jeg gjerne en egen bestilling med bare g-tester ved siden av.

Og så bruker jeg 10billigteste som kode for rabatt (10 % rabatt).

Og setter inn min andre privat-epostadresse i "tips en venn" etter at bestillingen er gjennomført, for å få 1 gratis g-test til.

Pass på at det ikke er mer enn 200 kr per bestilling. Du må logge inn med norsk brukernavn for å få norske priser på den danske siden. Testene er i posten etter 2-3 dager. :) Billigere enn de norske sidene.

Passe nervøs her og, på selve IKM-dagen. Har vært super "hormonell" de siste 4 dagene og utrolig sugen på brus, og da spesielt cola! Litt øm i puppene også... Hmmm.. Tr har enda ikke kommet men jeg venter nå et par dager til, har bestilt billige tester som jeg venter på :-D

Så spennende!! Så flink du er som venter med testing:). Jeg har trua!

11/12 dpo, ikm i dag eller morgen og testen er.... Blank! Da er det bare å komme over skuffelsen og gå igang med pp5.

Tror jeg skal la være å teste etter EL neste pp. Sex annenhver dag fra tr forsvinner og til de ømme puppene kommer (sikkert dpo tegn for meg) og ingen g-testing før ikm. Tror det er en bra plan for meg for jeg klarer ikke å leve normalt med all den testninga så får vi se neste pp om jeg føler det anderledes.

Krysser fingrene for alle i uke 20 og følger dere videre :-)

Jeg er 11 dpo i dag, og har fremdeles bare en svak skyggestrek på testen, så da er det nok dessverre bare hcg-rester etter MA'en. Jeg pleier å få positiv test 11 dpo om jeg er gravid, så jeg merker at jeg mister håpet nå.

Håper noen andre hadde en finere test på morgenen i dag. :)

De som har IKM i dag er :
Babi
HannePanne, pp 4
millemari, pp 1
xlibrax80

* Taster på app på mobilen *

Så leit!!! Håpet at det skulle gå veien for deg nå!!

Så leit!!! Håpet at det skulle gå veien for deg nå!!

Ja, det er litt kjipt, men jeg får vente på tr før jeg sier noe helt sikkert da. Det er bare at jeg alltid har fått svak positiv innen 11 dpo tidligere, så da tror jeg ikke på at det blir annerledes nå. :p

Her er testen tatt i dag. Greide ikke å ta bilde før etter tidsfristen var ut men var uuuultrasvak før den gikk ut. Ser dere noe? Eller er d bare ønsketenkning. :-p Neste test blir Onsdag.

Jeg ser streken;) gratulerer:)

Så lyst til å bli mamma <3

Jeg har egentlig ikke på følelsen av at det har klaffet denne gang. Men er jo bare pp1. Men dersom ikke tanta dukker opp iløpet av dagen tror jeg det blir en test i kveld :)

Jeg ser streken;) gratulerer:)

Så lyst til å bli mamma <3

Vet ikke helt hva jeg skal tro enda, så jeg venter med å takke til jeg ser strekene blir sterkere ;)

Hehe.. Skal vi ha testedate på torsdag?!;) tror jeg må kjøpe meg en "skikkelig" test til helgen om neste strimmel blir sterkere!;)
Ganske spennende nå ja:D Håper virkelig det er spirer som gror!:D

Tror jeg går på en smell allerede onsdag :p haha.... men ok, vi har testedate torsdag... så får vi se om jeg greier å holde meg så lenge ;)

Tror jeg går på en smell allerede onsdag :p haha.... men ok, vi har testedate torsdag... så får vi se om jeg greier å holde meg så lenge ;)

Heh.. Samme her egentlig!:p men vi kan jo late som om vi kan klare det?!...:p heh.. ;) må vertfall legge ut bilde når det blir testing!!:D

Back
Topp