**IKM uke 19**

Hahaha... IKKE aktuelt :p

Med ei født 6 feb og andre 29 så holder det altså :p Hadde yngste blitt født midt i mnd, så kanskje ja :p hahaha :D

MEN skal ikke se i fra at termin blir slutten av mnd og muligheten er der :p Med jentene så ble satt tilbake 1 uke. så ;) muligheten er der ;) :p Men har født 1 uke og 4 dager før med de da :p
Uansett så blir det nok ikke februar heller på meg.. Sambo har eksamen den uka jeg har el så han kommer ikke hjem de to ukene vi burde humpe.. Må skje et mirakel om det skal bli spire neste pp.. :-(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Uansett så blir det nok ikke februar heller på meg.. Sambo har eksamen den uka jeg har el så han kommer ikke hjem de to ukene vi burde humpe.. Må skje et mirakel om det skal bli spire neste pp.. :-(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

FY søøøøøøren, synes han kunne komme hjem til litt hankypanky da o_O:oops::rolleyes:
 
FY søøøøøøren, synes han kunne komme hjem til litt hankypanky da o_O:oops::rolleyes:
Han har vert veldig snill denne og sist pp. Reist 7timer hjem oftere enn normalt for å prøve å lage en spire. Han må nok få fri under eksamen stakkar :) <3 verdens beste kjæreste synes nå jeg da ;-) <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Han har vert veldig snill denne og sist pp. Reist 7timer hjem oftere enn normalt for å prøve å lage en spire. Han må nok få fri under eksamen stakkar :) <3 verdens beste kjæreste synes nå jeg da ;-) <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja, men da er det jo greit :D Men etter det er det bare å kjøre på :D
 
Da kan jeg settes opp på at jeg har fått besøk av tanta...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
så dumt,men velkommen på februar:)fin mnd det

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tullekropp gir meg tullesymptomer. Sitter her nå og er litt småkvalm. Ikke ordentlig kvalm, men sånn at det akkurat merkes at det er noe. Mensen kommer nok i kveld eller i morgen, så er ganske så sikker på at denne kvalmen er psykisk, har virkelig ikke trua på at det er noe "reelt" med den. Så nå er det bare å vente. Med mindre tr er kommet i morgen tidlig, og tempen ikke har faldt tester jeg i morgen.
 
Neeei,du skulle jo på januar15:( dritt tanta. Men du kommer etter i februar:)klem til deg<3
Satser på mars baby :) typen er borte under neste el så lite håp på februar :/ får ta det som en pause tenker jeg :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1399534249.397085.jpg
dagens docmorris, fikk svak strek før tiden, og etter tiden ble den slik som på bildet, er det slik at jeg kan stole på at den er positiv eller er det bare tull med disse testene?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 60391dagens docmorris, fikk svak strek før tiden, og etter tiden ble den slik som på bildet, er det slik at jeg kan stole på at den er positiv eller er det bare tull med disse testene?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg roper gratulerer :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Da har TR kommet her også! :(
Får slenge meg på i uke 23 jeg å :)

Gratulerer så mye til dere med positive tester :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp