Krysser fingerne for at alle tempene våres holder seg oppe!Min temp gikk ned en dag så opp igjen! Ff sier eg skal ha mensen på fredag! Ingen tegn på graviditet
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingerne for at alle tempene våres holder seg oppe!Min temp gikk ned en dag så opp igjen! Ff sier eg skal ha mensen på fredag! Ingen tegn på graviditet
Tja. Den falt mye sist pp, men da fikk jeg tr med en gang. Har ikke fått enda. Men svettet mye i natt så tror kroppen har jobbet mot noe virusPleier tempen din å falle så mye så fort? Tenker om det kan være en feilmåling, eller om du syntes den ser realistisk ut for deg? Klar til testedate i morgen da?![]()
Kjempe klar ;-) har ikke trua men...Pleier tempen din å falle så mye så fort? Tenker om det kan være en feilmåling, eller om du syntes den ser realistisk ut for deg? Klar til testedate i morgen da?![]()
Det har faktisk ikke jeg heller akkurat nå.. Håper vi begge blir positivt overrasketKjempe klar ;-) har ikke trua men...
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg ser jeg ser! Nå skal den bare bli sterkereHer er kveldens test som gjorde meg litt girahåper virkelig det er noe nå, har masse trykk /murringer nederst i magen ømme pupper og mye luft Hehe.Vis vedlegget 60188 noe som ser noe her eller er jeg blitt helt gal?
Å nå ble jeg rørt bare av å få noen positive ordJeg ser jeg ser! Nå skal den bare bli sterkere![]()
Det er jo det vi er her for, forumjentene, for å støtte og heie og evt. trøste om det skal væreÅ nå ble jeg rørt bare av å få noen positive ordtusen takk
Hehe ja, er nok litt letteørt fra før ogsåDet er jo det vi er her for, forumjentene, for å støtte og heie og evt. trøste om det skal væreFår satse på at det er graviditetshormonene som gjør du blir rørt
![]()
Da skal den prøvesKaka var kjempe god :-D. Har spist to stykker og spist gulerot med dip , ikke tatt noe insulin og blodsukkeret er likevel flott :-D strålende :-D
Her er kveldens test som gjorde meg litt girahåper virkelig det er noe nå, har masse trykk /murringer nederst i magen ømme pupper og mye luft Hehe.Vis vedlegget 60188 noe som ser noe her eller er jeg blitt helt gal?
Grafen i dag.. Ingen tr enda da, så kan jo være håpet ikke er helt borte,![]()
Her er kveldens test som gjorde meg litt girahåper virkelig det er noe nå, har masse trykk /murringer nederst i magen ømme pupper og mye luft Hehe.Vis vedlegget 60188 noe som ser noe her eller er jeg blitt helt gal?
Lav temperatur også i dag.. Men ingen tr å se.. Hun pleier alltid å komme samme dag som tempen synker. Skal teste nåLiker ikkeden falt veldig. Hva føler du selv?
![]()