**IKM uke 19**

Den ser ikke helt dum ut, men det er jo fortsatt tidligt (har jo bare en måneds temping bak meg, så ikke så mye å sammenligne med). Krysser fingrene jeg. Og føler navnet ditt er veldig passende, man blir litt Tullerusk av dette :p

Og virkelig gratulerer, testene dine er jo kjempefine!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hehehe Ikke sant. Er litt tullerusk også :P :D Tusen takk... Forventer å se deg inne på Januar også ;)

Ja, nå får den holde seg der inne i ni ish mnd ;) Men som du ser på mine grafer har de begge et fall på en grad ca :)

Men hadde det ikke vært en mulighet å få noe for holde på spiren? crinone eller noe sånt?

Ja,jeg så din hadde ett fall. Kan jo ha noe med at jeg sov veldig dårlig inatt også. Håper det:) jeg skal jo til legen for andre ting idag. Så jeg kan jo høre med han om det er noe mulighet for å få noe som gjør at spiren klamrer seg fast,så slipper jeg gå rundt å bekymre meg også. Jeg har jo ikke peiling på crinone eller noe. Men det har vel legen:pså da får vi se etterpå:)

Ja,jeg så din hadde ett fall. Kan jo ha noe med at jeg sov veldig dårlig inatt også. Håper det:) jeg skal jo til legen for andre ting idag. Så jeg kan jo høre med han om det er noe mulighet for å få noe som gjør at spiren klamrer seg fast,så slipper jeg gå rundt å bekymre meg også. Jeg har jo ikke peiling på crinone eller noe. Men det har vel legen:pså da får vi se etterpå:)

Ja jeg synes du skal spørre i det minste :) hvis du har mistet flere ganger før så burde det ikke være et problem :) lykke til hos legen :)

❤️❤️❤️❤️

Tempen min også falt endel idag. Håper ikke det har noe si. Sov veldig dårlig i natt. Nå vil jeg være gravid altså. Dette skal gå den riktige veien.
Hatt samme natten het. Sovet dårlig og svettet mye..kanskje kroppen har skrudd ned temp for å unngå feber :-P. Hehe

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja jeg synes du skal spørre i det minste :) hvis du har mistet flere ganger før så burde det ikke være et problem :) lykke til hos legen :)

❤️❤️❤️❤️

Veit at legen min er litt vrien. Så håper på det beste:-) forrige svangerskap,la dem jo merke til på ul at livmora var delt,(eller hjerteforma aktig) trodde først jeg kunne hatt tvillinger å mista den ene. Fikk lissom ikke noe mer svar om det. Pluss jeg husker utrolig dårlig fra forrige svangerskap. :p Men skal høre med legen ihvertfall,og håper han har noe fornuftig å komme med:D:p

Hatt samme natten het. Sovet dårlig og svettet mye..kanskje kroppen har skrudd ned temp for å unngå feber :p. Hehe

Var så dum å sovna på sofaen igår kveld,så det ødela hele nattesøvnen gitt. Så får håpe det har skylden. For oss begge to:):D nå sitter jeg og ser på fødeavdelingen å gråter som bare det. Hehe:p Det er så herlig altså,se en så herlig skapning komme til verden <3

Huff!! Ja, hver og en av oss kan bli litt tullerusk trur jeg :p

Venter bare på at TR skal dukke opp jeg nå, kjennes sånn ut, selvom det er litt tidlig for det enda!
Mista det lille håpet jeg nå :p
Veldig moro at så mange av dere har positive tester og flere har noe på gang :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Var så dum å sovna på sofaen igår kveld,så det ødela hele nattesøvnen gitt. Så får håpe det har skylden. For oss begge to:):D nå sitter jeg og ser på fødeavdelingen å gråter som bare det. Hehe:p Det er så herlig altså,se en så herlig skapning komme til verden <3
Våger ikke gå på do. Er redd for å ha fått besøk... :-(

Forventer tr i dag el i morgen tidlig,neg test i går.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ingen tante foreløpig.. Hun pleier jo å komme rimelig kjapt etter tempen går ned..

ja kjedelig! satser på neste mnd. mannen reiser på sjøen imorgen, håpet besøket holder seg vekke et par dager til slik at han er hjemme ved neste el. han er borte 2 uker.

men gratulerer så masse til alle med positiv test!! tenk et lite under på veg <3

Krysser fingrene :) februar er mnd deres :)

Grafen i dag.. Ingen tr enda da, så kan jo være håpet ikke er helt borte, :-)

Vedlegg

• 1399389389065.jpg
    1399389389065.jpg
    89,7 KB · Visninger: 69
Min temp gikk ned en dag så opp igjen! Ff sier eg skal ha mensen på fredag! Ingen tegn på graviditet:p

Grafen i dag.. Ingen tr enda da, så kan jo være håpet ikke er helt borte, :)

Pleier tempen din å falle så mye så fort? Tenker om det kan være en feilmåling, eller om du syntes den ser realistisk ut for deg? Klar til testedate i morgen da? :)

Back
Topp