Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fintNy blekket.
Vis vedlegget 59775
Kina tegnene og nederst navnet hadde jeg fra før.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så fintfornøyd?
Det blir nok braFornøyd, men kommer nok til å bygge på den litt mer når denne har fått grodd
Sent from my iPhone using BV Forum
Det blir nok brahar kjempelyst selv
![]()
Hvor i landet tar du i så fall? Har lurt på å dra til ho Monica i Sarpsborg. Ho skal liksom være veldig flink sies det! Har tatt alle mine her i byen, men nå vet jeg neimenn ikke hvor alle tatovørene har gjort av seg!Det blir nok brahar kjempelyst selv
![]()
Jeg tar enten i Halden eller hos Karma tattoo i strømstad.Hvor i landet tar du i så fall? Har lurt på å dra til ho Monica i Sarpsborg. Ho skal liksom være veldig flink sies det! Har tatt alle mine her i byen, men nå vet jeg neimenn ikke hvor alle tatovørene har gjort av seg!![]()
Når du sier det så har jeg også hørt om en god en i Strømstad! En kollega av meg var der i fjor, og hans tatoveringer er fine! Men det er kanskje ikke samme fyr, hvis han du mener er ny? Får sjekke litt rundt. Jeg skal uansett ikke tatovere noe voldsomt hokuspokus denne gangen, så jeg trenger ikke en NorgesmesterJeg tar enten i Halden eller hos Karma tattoo i strømstad.
Jeg har tatt hos Monica før, men skal jeg være ærlig så føler jeg ho har mista litt av gnisten. Ho har tatt 4 av mine, er fornøyd, men er ikke samme kvalitet på de ho har tatt og de andre jeg har. Har tatt i Moss før også, men ho har flytta til Oslo. Så tror jeg går for strømstadHar hørt det skal være en veldig bra en i Fredrikstad, men har ikke sjekka opp i det. Han nye i strømstad er kjempeflink syns jeg ihvertfall
![]()
Ny og ny.. Han har vært der i noen år, så han er nok ikke ny lenger nei. HeheNår du sier det så har jeg også hørt om en god en i Strømstad! En kollega av meg var der i fjor, og hans tatoveringer er fine! Men det er kanskje ikke samme fyr, hvis han du mener er ny? Får sjekke litt rundt. Jeg skal uansett ikke tatovere noe voldsomt hokuspokus denne gangen, så jeg trenger ikke en Norgesmester![]()