Hva skal dere i dag?

Ny blekket.
ImageUploadedByBV Forum1399239182.348810.jpg

Kina tegnene og nederst navnet hadde jeg fra før.

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal vi trille tur med ei venninne og sønnen hennes.
Så har jeg tenkt å lage noe ekstra godt til middag siden sambo bare er hjemme en kveld på fjorten dager. Aner ikke hva jeg skal lage da..

Idag skal jeg på første treff med barselgruppa. Veldig spent på om min blir den eldste der, fikk visst ikke plass i den forrige gruppa. De skal jo være maks to mnd gamle, og mini er jo to mnd om en ukes tid allerede.

Vi får besøk av en venninne som har en baby som akkurat er 1 mnd yngre enn min i dag. Skal servere pai til lunsj tenkte jeg, så må snart komme i gang på kjøkkenet.

Blir koselig :)

Jeg skal trille tur med en som har en gutt på fem måneder, og så skal vi spise lunsj hos henne:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så fint :-) fornøyd?

Fornøyd, men kommer nok til å bygge på den litt mer når denne har fått grodd :)

Det blir nok bra :-) har kjempelyst selv :-)
Hvor i landet tar du i så fall? Har lurt på å dra til ho Monica i Sarpsborg. Ho skal liksom være veldig flink sies det! Har tatt alle mine her i byen, men nå vet jeg neimenn ikke hvor alle tatovørene har gjort av seg! :)

Trille og trene, alenemor igjen.

Skal kjøpe inn litt servitter og pynt til barselgruppe kommer på besøk i morgen :)

Hvor i landet tar du i så fall? Har lurt på å dra til ho Monica i Sarpsborg. Ho skal liksom være veldig flink sies det! Har tatt alle mine her i byen, men nå vet jeg neimenn ikke hvor alle tatovørene har gjort av seg! :)
Jeg tar enten i Halden eller hos Karma tattoo i strømstad.
Jeg har tatt hos Monica før, men skal jeg være ærlig så føler jeg ho har mista litt av gnisten. Ho har tatt 4 av mine, er fornøyd, men er ikke samme kvalitet på de ho har tatt og de andre jeg har. Har tatt i Moss før også, men ho har flytta til Oslo. Så tror jeg går for strømstad :-) Har hørt det skal være en veldig bra en i Fredrikstad, men har ikke sjekka opp i det. Han nye i strømstad er kjempeflink syns jeg ihvertfall :-)

Skal møte en venninne idag, skal trille en tur men blir nok ikke så langt i det stusselige været her.

Skal forresten på posten og hente pakke, har bestilt vippestol:) Eller på Rimi faktisk, de åpner post i butikk der i dag.

Idag kommer to av grandtantene til Tilja på besøk, så det blir koselig. Også blir det en tur som vanlig tenker jeg :)

Jeg tar enten i Halden eller hos Karma tattoo i strømstad.
Jeg har tatt hos Monica før, men skal jeg være ærlig så føler jeg ho har mista litt av gnisten. Ho har tatt 4 av mine, er fornøyd, men er ikke samme kvalitet på de ho har tatt og de andre jeg har. Har tatt i Moss før også, men ho har flytta til Oslo. Så tror jeg går for strømstad :-) Har hørt det skal være en veldig bra en i Fredrikstad, men har ikke sjekka opp i det. Han nye i strømstad er kjempeflink syns jeg ihvertfall :-)
Når du sier det så har jeg også hørt om en god en i Strømstad! En kollega av meg var der i fjor, og hans tatoveringer er fine! Men det er kanskje ikke samme fyr, hvis han du mener er ny? Får sjekke litt rundt. Jeg skal uansett ikke tatovere noe voldsomt hokuspokus denne gangen, så jeg trenger ikke en Norgesmester ;)

Når du sier det så har jeg også hørt om en god en i Strømstad! En kollega av meg var der i fjor, og hans tatoveringer er fine! Men det er kanskje ikke samme fyr, hvis han du mener er ny? Får sjekke litt rundt. Jeg skal uansett ikke tatovere noe voldsomt hokuspokus denne gangen, så jeg trenger ikke en Norgesmester ;)
Ny og ny.. Han har vært der i noen år, så han er nok ikke ny lenger nei. Hehe :-)

Mini og jeg skal på lunsj på min gamle arbeidsplass. Det blir veldig koselig

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp