**IKM uke 19**

hihi ja jeg så det :D men de testene er jo positive, bare bittelitt svake enda :D

Jeg vet. Og ikke har jeg blødd noe mer heller :P Kvalm forsatt :D Jeg tenker de er positive, men som sagt, tør ikke å gå inn med mindre CBD lyser "gravid" mot meg :D :P

Jeg vet. Og ikke har jeg blødd noe mer heller :p Kvalm forsatt :D Jeg tenker de er positive, men som sagt, tør ikke å gå inn med mindre CBD lyser "gravid" mot meg :D :p
men den tror jeg du burde vente med noen dager til ;) men testene dine har jo rosa streker :D fortalt det til feb damene eller?

men den tror jeg du burde vente med noen dager til ;) men testene dine har jo rosa streker :D fortalt det til feb damene eller?

Nei, ikke sagt noe enda :p

Fikk "gravid" 10 dpo med jentene da :D :p Men kommer til å vente litt med CBD, men kan ta den vanlige da :D :p

Har du? Skal du? Du er jo forsatt på FB da :D :P

Nei, ikke sagt noe enda :p

Fikk "gravid" 10 dpo med jentene da :D :p Men kommer til å vente litt med CBD, men kan ta den vanlige da :D :p

Har du? Skal du? Du er jo forsatt på FB da :D :p
ja er på fb. men ikke inne på feb gruppa ;) eneste som vet er du og Rahna. hun har vel sneket på meg her :P jo tina vet

testen i morgen. sorry har litt hastverk når jeg skriver noen ganger :p

Hahaha :D Tenkte først å kjøpe Doc da :P Og så prøve CB+ etterpå :) Blir ikke før på ettermiddagen da :P Skal også prøve å teste med siste BT jeg har :P Eller?? hahaha... Liker å teste :P

Hahaha :D Tenkte først å kjøpe Doc da :p Og så prøve CB+ etterpå :) Blir ikke før på ettermiddagen da :p Skal også prøve å teste med siste BT jeg har :p Eller?? hahaha... Liker å teste :p
skulle hatt 1 million tester nå :P ta en test også sparer du de andre utover uka :D hvis du klarer da :p

Back
Topp