**IKM uke 19**

Da har jeg gjennomført badeutfordringen!! Puh!! Var faktisk deilig temp i vannet :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Håper du hadde med deg noen :P

Synes den er så dum den dere "utfordringen". Ikke kommer jeg til å gjøre det og ikke får de noe av meg heller :P Så sær er jeg :P

Håper du hadde med deg noen :P

Synes den er så dum den dere "utfordringen". Ikke kommer jeg til å gjøre det og ikke får de noe av meg heller :P Så sær er jeg :P
Fant ut at for en gangs skyld skal jeg hive meg i det. Øver meg litt på det :-P

Hva skal dere jentene gjøre resten av dagen da? :)

Her blir det å slappe mest mulig. Har 4 korte uker :P Kommer til å flyyy avgårde :P (nå håper jeg på at det er en spire i magen :P)

Så blir det å brette den to meter høye kleshaugen, går fort når jeg først starter :P
Etter det skal jeg strikke og hekle :) Må få ferdig prosjektene mine. Er SÅ treig :P

usj... tok en cb digital etter å ha testet svakt positiv tidligere idag på en billigtest....cbd viste ikke gravid.. kan jeg ha tatt så feil?? eller bare for tidlig for cb? ;(
ImageUploadedByBV Forum1399209545.492674.jpg
p

Sent from my iPhone using BV Forum

usj... tok en cb digital etter å ha testet svakt positiv tidligere idag på en billigtest....cbd viste ikke gravid.. kan jeg ha tatt så feil?? eller bare for tidlig for cb? ;( Vis vedlegget 59708p

Er nok bare for tidlig,jeg fikk ikke positiv digital før jeg var 12dpo:)

Digital krever mer hcg før den blir positiv:)

Her blir det å slappe mest mulig. Har 4 korte uker :P Kommer til å flyyy avgårde :P (nå håper jeg på at det er en spire i magen :P)

Så blir det å brette den to meter høye kleshaugen, går fort når jeg først starter :P
Etter det skal jeg strikke og hekle :) Må få ferdig prosjektene mine. Er SÅ treig :P
Ska sende sambo avgårde igjen. Så blir det nok avslapping etter en travel helg med mye hagearbeid :-)

usj... tok en cb digital etter å ha testet svakt positiv tidligere idag på en billigtest....cbd viste ikke gravid.. kan jeg ha tatt så feil?? eller bare for tidlig for cb? ;( Vis vedlegget 59708p

Kan vell være for tidlig. Vent til i morgen eller tirsdag før du tar en ny :-)

Håper jo på det da :D Forsatt kvalm og den har blitt verre siden i går :p Men ja, vi får se :)

Pin up var veldig godt i dag :D :p Og jeg liker ikke det så veldig godt :p Og mer kvalm igjen :p

Er nok ei lita spire på gang skal du se:) Gleder meg til å se testen etterpå:D det er jo forsatt tidlig. Så håpet er der jo enda:)

nå SKAL jeg vente til ikm på onsdag. :) satser på det var for tidlig :) har bare en test igjen og det er en cbd. usj, brukt alt for masse penger på testet :p

Det blir fort sånn:p hehe. Gått noen kr på tester her også. Men vi må jo være på den sikkre siden:D:phahah. Hvor mange dpo er du?

Ska sende sambo avgårde igjen. Så blir det nok avslapping etter en travel helg med mye hagearbeid :)

Kan være for tidlig for deg å teste med CBD, men jeg er ikke i tvil, du er gravid, ser streken så godt :)

Selv fikk jeg "gravid" på CBD på 9 og 10 dpo med jentene :P Men jeg tenker det har noe med mengden med hCG i urinen :)

Ikke ta sorgene på forskudd, er nok bra litt tidlig enda. Selv med meg. jeg blør litt i tillegg, (noe jeg har gjort i de andre svangerskapene)

Den digitale trenger mer hcg for å slå ut.:)

Januar 2015 <3

Trodde du hadde testet alt jeg nå....
Da får jeg snike meg om igjen etterpå da :D

Januar 2015 <3

Her vasker vi klær, slapper av, ser litt opptak, så skal vi se RBK-MFK litt senere.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Back
Topp