Hopp i havet

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Gjort det du?
Kommer aldri til å hoppe i havet, uansett fan!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Har ikke blitt utfordra. Kunne nok funnet på å gjort d om vi hadde vært hjemme. Tar ikke med mæ ungan ned så dem må stå å se på :p ^^
(Dessuten hadde æ ikke turt å legge ut film av mæ sjøl på fb)
Syns d e en morsom greie dem har starta no, arti at d tar så av! :D

Aldri:pgir gledelig en flaske vin:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Aldri verden. Hadde heller med glede gitt noe anna enn å hoppe i det kalde vannet.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Det er etter første mai, så of course hadde jeg hoppa i vannet. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Been there, done that ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sambo er blitt utfordret. Men vi var borte i helga, og der fikk han ikke gjort det. Men positive er at han må støtte kreftforeningen med 200 kr ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke lyst altså :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Er det bare jeg som har hoppa?

Jeg har ikke blitt utfordret. :p Hadde gjort d jeg asså, hadde jeg bare funnet en løsning på barna. Og kommet over frykten for å legge ut film på fb. Rart d bare er jeg som verger meg der :p

Jeg har ikke blitt utfordret. :p Hadde gjort d jeg asså, hadde jeg bare funnet en løsning på barna. Og kommet over frykten for å legge ut film på fb. Rart d bare er jeg som verger meg der :p
Haha, jeg nekta i to døgn jeg :P Fy faen, legge ut film der jeg måtte PRATE og i tillegg ha på BADETØY?? Fy faen.. verre enn badinga det :P

Herlige vakre hunny har bada! ♥

Haha, jeg nekta i to døgn jeg :P Fy faen, legge ut film der jeg måtte PRATE og i tillegg ha på BADETØY?? Fy faen.. verre enn badinga det :P

Herlige vakre hunny har bada! ♥

Hahah, ikke sant! D er akkurat d jeg også tenker på. Hadde sikkert mått håpe 9 ganger for å få ett hopp der alt var passe ok for menneskeheten :p

Back
Topp