Du utfordret meg jo ikke...såeh...Er det bare jeg som har hoppa?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du utfordret meg jo ikke...såeh...Er det bare jeg som har hoppa?
Hvorfor kan ikke barna se?Jeg har ikke blitt utfordret.Hadde gjort d jeg asså, hadde jeg bare funnet en løsning på barna. Og kommet over frykten for å legge ut film på fb. Rart d bare er jeg som verger meg der
![]()
Hvorfor kan ikke barna se?
Sant nok. Gutta her har alt badet de.Syns d blir så teit a meg å bade, også nekte 4 åringen!?!NEI du får ikke, bare mamma!
![]()
Haha, priceless den tskjorta hennes.Så Lane og har hoppa.. Dere er knalltøffe !
Men 4 åringen går jo i bhg. Minste kan jo se på.Syns d blir så teit a meg å bade, også nekte 4 åringen!?!NEI du får ikke, bare mamma!
![]()
hahahaha.. I ettertid ser jeg jo at jeg kunne holdt inne magen litt *gapskratt*Haha, priceless den tskjorta hennes.
Men 4 åringen går jo i bhg. Minste kan jo se på.Hehe.
Hvorfor det? Synes du var flott jeg. Sprek!hahahaha.. I ettertid ser jeg jo at jeg kunne holdt inne magen litt *gapskratt*
Du va kjempetøff!!!hahahaha.. I ettertid ser jeg jo at jeg kunne holdt inne magen litt *gapskratt*
Pffff, kan jeg kan duFikk en heads up idag om at jeg kommer til å bli utfordret. Så nå har jeg vondt i magen. Ikke kan jeg gjøre d når d er mørkt heller, for da sover jo barna. Og de må jo bli med. Satan :'D Jeg på video. Bleikfeit ei.![]()
Pffff, kan jeg kan du
Shit! Skal vi? :-\Da ble jeg utfordrer. Men ikke av han jeg hadde fått forvarsel av. Han var for sein. Crap.
Shit! Skal vi? :-\
Du kan bli utfordret flere gangDa ble jeg utfordrer. Men ikke av han jeg hadde fått forvarsel av. Han var for sein. Crap.