Hopp i havet

Er det bare jeg som har hoppa?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du utfordret meg jo ikke...såeh... :p neida, men har flere år badet hver første mai, så hadde ikke vært noe problem.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke blitt utfordret. :p Hadde gjort d jeg asså, hadde jeg bare funnet en løsning på barna. Og kommet over frykten for å legge ut film på fb. Rart d bare er jeg som verger meg der :p
Hvorfor kan ikke barna se?

Syns d blir så teit a meg å bade, også nekte 4 åringen!?! :p NEI du får ikke, bare mamma! :p
Men 4 åringen går jo i bhg. Minste kan jo se på. ;) Hehe.

Jeg hoppet i dag :p tok utfordringen 5 min ettet nominasjon da jeg var tilstede når hun andre gjorde det :p veldig spennende da :) :) følte meg som en hval som plasket rundt :p

Fikk en heads up idag om at jeg kommer til å bli utfordret. Så nå har jeg vondt i magen. Ikke kan jeg gjøre d når d er mørkt heller, for da sover jo barna. Og de må jo bli med. Satan :'D Jeg på video. Bleikfeit ei. :p

Fikk en heads up idag om at jeg kommer til å bli utfordret. Så nå har jeg vondt i magen. Ikke kan jeg gjøre d når d er mørkt heller, for da sover jo barna. Og de må jo bli med. Satan :'D Jeg på video. Bleikfeit ei. :p
Pffff, kan jeg kan du :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ble utfordra i dag.. Ikke bestemt meg om jeg tar den eller ikke. Men sjøen rett ut døra så hvorfor ikke? :-)

Da ble jeg utfordrer. Men ikke av han jeg hadde fått forvarsel av. Han var for sein. Crap.

Shit! Skal vi? :-\

Garantert! Jeg skal ut å leite etter vann imorgen! :p Haha. Du og! Jeg bare er forbanna over at jeg ikke kan gjøre d i mørke :p
Og uten lyd!! :p

Last edited:
Back
Topp