Du kan bli utfordret flere gang
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Ja man gadd ikke når hu gjorde d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan bli utfordret flere gang
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Sier ikke annet. Kan jeg kan i alle fall duPffff, kan jeg kan du
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fikk nettopp beskjed fra søsters at jeg hadde DEN kjærringtrusa på meg. So what! Kunne jo ikke hoppe i tangaHvorfor det? Synes du var flott jeg. Sprek!
Sent from my iPhone using BV Forum
Helsikken du Ugla..Forresten. Dere burde være redde! Noen av dere er på utfordrer lista mi. :'D
Du vet at ved å utfordre meg har du indirekte utfordret alle jeg har på mi venneliste herfra? For jeg skal kun ha bv folk.Forresten. Dere burde være redde! Noen av dere er på utfordrer lista mi. :'D
Du vet at ved å utfordre meg har du indirekte utfordret alle jeg har på mi venneliste herfra? For jeg skal kun ha bv folk.
Mohaha, kjenner jeg gleder meg.
Er det nå jeg skal være glad for at jeg ikke er venn med deg på fb?Forresten. Dere burde være redde! Noen av dere er på utfordrer lista mi. :'D

Er det nå jeg skal være glad for at jeg ikke er venn med deg på fb?![]()
Eg pyse rett og slett ut, så Kreftforeningen har fått ennå litt merr støtte nåKreftforeningen har fått inn 400 000 siden 1.mai!![]()
Er bare du som er tøff nokvi andre er en gjeng med pyser. Jeg liker å være pyse.
Eg pyse rett og slett ut, så Kreftforeningen har fått ennå litt merr støtte nå