**IKM uke 19**

Forresten.. Jeg har tatt eggløsningstest i dag 9 dpo.. Den er positiv, men svakere enn C-området..

Har det noen som helst betydning? :)

Måtte bare prøve! Tok den midt på dagen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Forresten.. Jeg har tatt eggløsningstest i dag 9 dpo.. Den er positiv, men svakere enn C-området..

EL tester er ikke positive før begge streker er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken. El tester måler etter LH, og det har vi alltid litt av i urinen. Er det el du leter etter, eller tenkte du å bruke den som en graviditetstest?

Når jeg skulle snyte meg før i dag, kom det blod ut, altså litt blodig snørr.. Sorry detaljer om det er noen sarte sjeler her. Er 7 dop i dag, så vet ikke om det er tidlig å få reelle symptomer. Mener ihvertfall jeg har hørt om det som et graviditetssymptom, men finner ikke noe alternativ i FF til å legge det inn, og de har jo sååå mange symptomer å velge mellom.. Så det er kanskje ikke så normalt igjen. Satser på at det ikke er tilfeldig, men et symptom :)

Jeg fikk sterk strek på el test da jeg var gravid

EL tester er ikke positive før begge streker er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken. El tester måler etter LH, og det har vi alltid litt av i urinen. Er det el du leter etter, eller tenkte du å bruke den som en graviditetstest?

Nei, er ikke EL jeg leter etter :)
Leste bare på nettet at det var flere som hadde testet "positivt" på EL-test og vært gravide :)
Både svake og sterke streker, fordi EL-test måler både LH og HCG ;)
Men jeg har liten peiling på det! Hehe.. Har ikke slått ut på EL tester før utenom EL :)

Å har tenkt å ta G-test asså :) men måtte bare prøve en EL-test når jeg leste det :p

Hadde ikke noe å si hos meg.

God morgen,Damer:) jeg klarte ikke holde meg lenger,bare måtte teste idag. Å jaggu så er det to streker der???Bildet er tatt etter tiden. Men det kom 2 streker før det hadde gått 5 min.
Gratulerer så mye:)

Jeg tok g test i samme tiden, ble positiv.mulig du må vente noen dager om du har brukt el test staver.jeg brukte strimmel

Jeg er helt overveldet!!! Jeg fikk en strek idag, bare 10 dpo!! xsmile9 Dette er 1 pp vår siden vi fikk en liten gutt i februar 2013. Da prøvde vi i 10 mnd! Å nå satt det på første! Heeelt sykt!! xsmile9 Har hatt metallsmak og kvalme ettpar dager, så kjente det litt igjen fra forrige svangerskap.

Håper mange av dere følger etter på januar15:)

Jeg tok g test i samme tiden, ble positiv.mulig du må vente noen dager om du har brukt el test staver.jeg brukte strimmel

Tusen takk for svar :) så da er det en mulighet for at jeg er gravid? :p
Er jo bare 9 dpo og G-test er foreløpig negativ.. Det er test staver ja :)

Jeg er helt overveldet!!! Jeg fikk en strek idag, bare 10 dpo!! xsmile9 Dette er 1 pp vår siden vi fikk en liten gutt i februar 2013. Da prøvde vi i 10 mnd! Å nå satt det på første! Heeelt sykt!! xsmile9 Har hatt metallsmak og kvalme ettpar dager, så kjente det litt igjen fra forrige svangerskap.

Håper mange av dere følger etter på januar15:)

Så bra!! Gratulerer så mye :D

Tusen takk for svar :) så da er det en mulighet for at jeg er gravid? :p
Er jo bare 9 dpo og G-test er foreløpig negativ.. Det er test staver ja :)

Det er en god mulighet om du er sikker på at el har vært:)spennende

Back
Topp