Stilig!! :-D
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stilig!! :-D
Jepp, jeg har detHar du bursdag 22 oktober?? Det har jeg ogsåutrolig fin tatovering
![]()
EL tester er ikke positive før begge streker er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken. El tester måler etter LH, og det har vi alltid litt av i urinen. Er det el du leter etter, eller tenkte du å bruke den som en graviditetstest?Forresten.. Jeg har tatt eggløsningstest i dag 9 dpo.. Den er positiv, men svakere enn C-området..
Har det noen som helst betydning?
Måtte bare prøve! Tok den midt på dagen
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk sterk strek på el test da jeg var gravidForresten.. Jeg har tatt eggløsningstest i dag 9 dpo.. Den er positiv, men svakere enn C-området..
Har det noen som helst betydning?
Måtte bare prøve! Tok den midt på dagen
EL tester er ikke positive før begge streker er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken. El tester måler etter LH, og det har vi alltid litt av i urinen. Er det el du leter etter, eller tenkte du å bruke den som en graviditetstest?
EL tester er ikke positive før begge streker er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken. El tester måler etter LH, og det har vi alltid litt av i urinen. Er det el du leter etter, eller tenkte du å bruke den som en graviditetstest?
Jeg fikk sterk strek på el test da jeg var gravid
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer så myeGod morgen,Damerjeg klarte ikke holde meg lenger,bare måtte teste idag. Å jaggu så er det to streker der???Bildet er tatt etter tiden. Men det kom 2 streker før det hadde gått 5 min.
Takk! Kjenner enda ikkje noeHeier på deg
![]()
Hadde ikke noe å si hos meg.
Dette er 1 pp vår siden vi fikk en liten gutt i februar 2013. Da prøvde vi i 10 mnd! Å nå satt det på første! Heeelt sykt!!
Har hatt metallsmak og kvalme ettpar dager, så kjente det litt igjen fra forrige svangerskap. Jeg tok g test i samme tiden, ble positiv.mulig du må vente noen dager om du har brukt el test staver.jeg brukte strimmel
Jeg er helt overveldet!!! Jeg fikk en strek idag, bare 10 dpo!!Dette er 1 pp vår siden vi fikk en liten gutt i februar 2013. Da prøvde vi i 10 mnd! Å nå satt det på første! Heeelt sykt!!
Har hatt metallsmak og kvalme ettpar dager, så kjente det litt igjen fra forrige svangerskap.
Håper mange av dere følger etter på januar15![]()
Det er en god mulighet om du er sikker på at el har værtTusen takk for svarså da er det en mulighet for at jeg er gravid?
Er jo bare 9 dpo og G-test er foreløpig negativ.. Det er test staver ja