★☆★Felles skravletråd★☆★

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Må jo ha en slik denne gangen og :) :) :) :) :) :)
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Tipp topp tommel opp :D


Februar-14 mamma <3
 
Så bra:) Endelig er det fredag og start i morgen;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
På mandag blir det å starte på diett! Jeg har virkelig kjørt i grøfta om dagen når middagen er en pose cheese doodles :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som går/begynner på en diett her?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spent på vekta mi i morgen..
Føler det har gått i ett siden helgen med bursdagskaker, snop og ost/vinkveld. Og nå i dag har jeg vært på topptur med sjokolade og pølser :confused:


Fra appen
 
Ingen diett her men gode rutiner med sunn og rein mat


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen spesiell diett her heller. Sunnere valg og kutte ut hverdagssnopinga. Fullammer så bør vel ikke gå inn for noe ekstremslanking helt enda.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen konkret diett (tror jeg :p). I første omgang skal jeg kutte ut brus og snop, samt bli flinkere til å spise lite men ofte - mye grønt! Skal prøve å holde meg unna brød, poteter, pasta og ris. Mini kosedag på lørdager. Jeg er så spent! :D Håper virkelig dette går rette veien.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Lite tips hvis noen skal invistere i ny vekt :p ImageUploadedByBV Forum1398980010.474809.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
På tide for meg å bytte ut vekt etter hvert, men den funker heldigvis fortsatt. Den skrur seg på når den selv vil hehe
 
nei.. eg kjøpte den frå apple sin nettbutikk.. men denne funker sikkert også tenker eg :D :p var litt billigere enn det eg betalte :eek:
Ja hehe den var billig!!
Men det er ikke alle de som er så bra altså. Jeg kjøpte 2 før Withings som gikk rett i retur, for jeg rakk ikke å få med meg alle talla pga lite display og rask fremvisning :/


Fra appen
 
Ja hehe den var billig!!
Men det er ikke alle de som er så bra altså. Jeg kjøpte 2 før Withings som gikk rett i retur, for jeg rakk ikke å få med meg alle talla pga lite display og rask fremvisning :/


Fra appen

åhhh.. nei.. en får kanskje det en betaler for ja.. :)
 
Back
Topp