*** Klagetråd ***

Føttene mine ser ut som oppblåste ballonger. Og det gjør litt vondt, spes når det er vann på undersiden :/
 
Føttene mine ser ut som oppblåste ballonger. Og det gjør litt vondt, spes når det er vann på undersiden :/
Huff....medfølelse herfra!! Hadde det sånn forrige gang! Nå ligger jeg med sinnsykt verkende hemorider, og kan ikke skjønne hvordan de neste dagene skal gå.......!!!
 
Huff....medfølelse herfra!! Hadde det sånn forrige gang! Nå ligger jeg med sinnsykt verkende hemorider, og kan ikke skjønne hvordan de neste dagene skal gå.......!!!
Mmm, diggers. Vært der, for å si det sånn. Er så sjukt sexy å være gravid altså. Hvor er gløden alle snakket om?!?
 
Mmm, diggers. Vært der, for å si det sånn. Er så sjukt sexy å være gravid altså. Hvor er gløden alle snakket om?!?

Tror jeg hadde den gløden i nøyaktig én uke midt i svangerskapet før jeg bare var ultragravid og plaget...:p Glød, my ass...
 
mmm kjenner til de ballongføttene pusemor. Var dødsskuffet når de ikke forsvant på minuttet etter hun var "levert"!! Tok noen dager, men i løpet av første uken var beina tilbake til normalt. Puddingen på nederste del av magen derimot!!
Sender herved inn en klage på at kroppen min er for klumpete til mine pre-svangre klær! beina og rumpa passer fint i min diesel str. 30" men magen krever str. 33 og da er ikke resten pent!! Verste er at det kjennes bare ut som ekstra hud! Fat chance for at den kan ammes bort :(
#harikketurtågåpåvekta
 
Gah første overtidsdag over, bare det er grunn til å klage litt :-(
 
Jeg fikk anbefalt Niferex 100 mg jern pga veldig lav hb etter Hellp syndrom. Disse er snille mot magen og du får i deg mye jern! På Enklere Liv får du kjøpt noe som likner på en liten badering som du kan sitte på sånn at du får underlivet litt opp fra stolen. Og så er det viktig å skylle seg ofte, jeg hadde en imsdalflaske med drikketut stående ved toalettet som jeg skyldte med etter hver gang jeg hadde vært der!
Håper du klarer å kose deg litt også!


winterberry:- Det hjalp veldig med "New mama bottom spray" for meg forresten! Den lindret og avkjølte litt! Men så hadde jeg kun 2 pyntesting da! Men klarte meg IKKE uten, de første 5 dagene! Bestilte på iherb.com tok 4 dager, så kom den på døra!


Sent from my iPhone using BV Forum



så utrolig leit å lese, winterberry. Det skal ikke være slik! Syns du skal ringe klinikken og be dem sjekke deg nedentil.

Selv må jeg bare si at å vaske meg nedentil baregjorde alt verre. Skiftet heller bind superofte (nesten hver time) den første uken, og deretter fortsatt hyppig, men kanskje bare hver 3. time. Her har alt grodd fint.


Tusen takk for tips!
Skal sjekke ut alt dere nevner her. :)

Har funnet bittelitt lindring i Zylocain gele (smertestillende gele), men bare nok til at det gjør ting levelig en veldig kort tid i kombo med paracet, hvis jeg ligger helt stille på ryggen.

Ringte barsel, og jordmoren der prøvde å si at det ikke hørtes helt normalt ut at det skulle være sååå vondt, selv om hun sa det var vanlig med vondt i ukesvis etterpå.
Når jeg sa at jeg hadde problemer med å gå og bevege meg rundt og å stå, mente hun at det kunne være bekkenplager som var med på å gjøre ting vondere. Men det er bare bullshit, for jeg har ikke vondt i bekkenet, jeg har direkte vondt akkurat der jeg revnet og hele i underlivet der det er sting, pluss et generelt "press" overalt.
Så følte ikke jeg ble tatt veldig seriøst akkurat.
Men skulle ringe igjen om det var like ille på mandag.
Og det regner jeg med at det er også, siden det bare er noen timer unna.
 
Tusen takk for tips!
Skal sjekke ut alt dere nevner her. :)

Har funnet bittelitt lindring i Zylocain gele (smertestillende gele), men bare nok til at det gjør ting levelig en veldig kort tid i kombo med paracet, hvis jeg ligger helt stille på ryggen.

Ringte barsel, og jordmoren der prøvde å si at det ikke hørtes helt normalt ut at det skulle være sååå vondt, selv om hun sa det var vanlig med vondt i ukesvis etterpå.
Når jeg sa at jeg hadde problemer med å gå og bevege meg rundt og å stå, mente hun at det kunne være bekkenplager som var med på å gjøre ting vondere. Men det er bare bullshit, for jeg har ikke vondt i bekkenet, jeg har direkte vondt akkurat der jeg revnet og hele i underlivet der det er sting, pluss et generelt "press" overalt.
Så følte ikke jeg ble tatt veldig seriøst akkurat.
Men skulle ringe igjen om det var like ille på mandag.
Og det regner jeg med at det er også, siden det bare er noen timer unna.

Får skikkelig vondt av deg! Det kan jo ikke være normalt.

Håper du blir tatt seriøst i dag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk for tips!
Skal sjekke ut alt dere nevner her. :)

Har funnet bittelitt lindring i Zylocain gele (smertestillende gele), men bare nok til at det gjør ting levelig en veldig kort tid i kombo med paracet, hvis jeg ligger helt stille på ryggen.

Ringte barsel, og jordmoren der prøvde å si at det ikke hørtes helt normalt ut at det skulle være sååå vondt, selv om hun sa det var vanlig med vondt i ukesvis etterpå.
Når jeg sa at jeg hadde problemer med å gå og bevege meg rundt og å stå, mente hun at det kunne være bekkenplager som var med på å gjøre ting vondere. Men det er bare bullshit, for jeg har ikke vondt i bekkenet, jeg har direkte vondt akkurat der jeg revnet og hele i underlivet der det er sting, pluss et generelt "press" overalt.
Så følte ikke jeg ble tatt veldig seriøst akkurat.
Men skulle ringe igjen om det var like ille på mandag.
Og det regner jeg med at det er også, siden det bare er noen timer unna.

Høres helt for jævlig ut! De bør sjekke stingene dine..? Kanskje de har sydd for stramt eller noe?
Den press-følelsen slet jeg med også. Konstant trykk og press i underlivet. Men nå er jenta 2,5 uker og jeg er endelig kvitt det! Håper det går over for deg også snart!
 
Tusen takk for tips!
Skal sjekke ut alt dere nevner her. :)

Har funnet bittelitt lindring i Zylocain gele (smertestillende gele), men bare nok til at det gjør ting levelig en veldig kort tid i kombo med paracet, hvis jeg ligger helt stille på ryggen.

Ringte barsel, og jordmoren der prøvde å si at det ikke hørtes helt normalt ut at det skulle være sååå vondt, selv om hun sa det var vanlig med vondt i ukesvis etterpå.
Når jeg sa at jeg hadde problemer med å gå og bevege meg rundt og å stå, mente hun at det kunne være bekkenplager som var med på å gjøre ting vondere. Men det er bare bullshit, for jeg har ikke vondt i bekkenet, jeg har direkte vondt akkurat der jeg revnet og hele i underlivet der det er sting, pluss et generelt "press" overalt.
Så følte ikke jeg ble tatt veldig seriøst akkurat.
Men skulle ringe igjen om det var like ille på mandag.
Og det regner jeg med at det er også, siden det bare er noen timer unna.
Både svigerinnen min og venninnen min opplevde dette i vinter, etter flere uker (4 og 6) ble det oppdaget at de hadde betennelse innvendig -begge to! De burde sjekke deg syns jeg, uten at jeg vet hvor vanlig det er at slikt skjer.. håper du snart blir bedre! :)
 
krev å bli sett på! til og med litt dypere rifter burde grodd nok til å ikke gjøre himla vondt etter to uker. ubehag, ja - men ikke sånn at du tar maksdose paracet uten effekt.
 
2 runder i dag med modningsrier, men så gir det seg jo selvfølgelig etter et par timer. Hurra!
Veit ikke om det er psyken eller kroppen som knekker først .. Føles meg så mislykka som ikke kommer i fødsel (jada veit det er normalt å gå over, men føles slik nå på bristepunktet)
 
Når jeg først er i gang kan jeg slå et slag for mannfolk i samme slengen :mad:
 
Høres helt for jævlig ut! De bør sjekke stingene dine..? Kanskje de har sydd for stramt eller noe?
Den press-følelsen slet jeg med også. Konstant trykk og press i underlivet. Men nå er jenta 2,5 uker og jeg er endelig kvitt det! Håper det går over for deg også snart!


Jeg var inne på føden i går og en gynekolog så på meg. De hadde sydd for stramt etter fødselen, noe som gjorde at ting har vært helt ulevelig for meg.
Så hun tok de verste stingene. Det gjorde så vondt at jeg skreik. Tårene bare trillet. Men ååå den gynekologen var bra flink og hyggelig! Skulle ønske hun var tilgjengelig som privat gyn, for hun var så forståelsesfull.
Nå i dag kan jeg faktisk sitte oppreist å amme!! :)
 
Jeg var inne på føden i går og en gynekolog så på meg. De hadde sydd for stramt etter fødselen, noe som gjorde at ting har vært helt ulevelig for meg.
Så hun tok de verste stingene. Det gjorde så vondt at jeg skreik. Tårene bare trillet. Men ååå den gynekologen var bra flink og hyggelig! Skulle ønske hun var tilgjengelig som privat gyn, for hun var så forståelsesfull.
Nå i dag kan jeg faktisk sitte oppreist å amme!! :)
Så bra de tok deg inn og fikk sjekket deg skikkelig:) Nå blir sikkert dagene bedre fremover:)
 
Jeg var inne på føden i går og en gynekolog så på meg. De hadde sydd for stramt etter fødselen, noe som gjorde at ting har vært helt ulevelig for meg.
Så hun tok de verste stingene. Det gjorde så vondt at jeg skreik. Tårene bare trillet. Men ååå den gynekologen var bra flink og hyggelig! Skulle ønske hun var tilgjengelig som privat gyn, for hun var så forståelsesfull.
Nå i dag kan jeg faktisk sitte oppreist å amme!! :)

Så utrolig bra at de fant ut av det! Håper du får fine og smertefrie dager fremover!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blør enda etter fødselen for 4 uker siden, har to sting som ikke vil forsvinne og ryggen min gir jeg bort gratis!
 
Blør enda etter fødselen for 4 uker siden, har to sting som ikke vil forsvinne og ryggen min gir jeg bort gratis!
4 uker før meg også i dag, og blør like mye igjen som i uke 1! Helt utrolig slitsomt....
 
4 uker før meg også i dag, og blør like mye igjen som i uke 1! Helt utrolig slitsomt....


Ja, gleder meg til å slippe å bruke bind. Men blør heldigvis ikke så mye lenger.
 
Back
Topp