Molly
Med lille spira i magen <3
Var nok mensen, ja... Nå er det litt rødt her ogsp. Blæ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hadde det, men snart :-*Hihi aner ikke. Hadde vært fint om jeg var 11 og ikke 8 dpo
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Arh så utrolig kjedlig.Var nok mensen, ja... Nå er det litt rødt her ogsp. Blæ!
Ja da snart. Føles ut som en evighetJa hadde det, men snart :-*
Sent from my iPhone using BV Forum
Æsj så kjedeligVar nok mensen, ja... Nå er det litt rødt her ogsp. Blæ!
Ja veit! Men jeg har flere dager enn deg å vente nåJa da snart. Føles ut som en evighet
Dpo tida går så utrolig sakte noen ganger.Ja veit! Men jeg har flere dager enn deg å vente nåliten trøst
Ja den gjør det, men går greit også. Skal kanskje se på valpen vår igjen på fredagenDpo tida går så utrolig sakte noen ganger.
Ja du har jo maaange dager igjen å vente :/
Å så gøyJa den gjør det, men går greit også. Skal kanskje se på valpen vår igjen på fredagenda er den 6 uker
Naaaaåh. Lille søtnosen <3 da er det ikke lenge til den er leveringsklar heller.Ja den gjør det, men går greit også. Skal kanskje se på valpen vår igjen på fredagenda er den 6 uker
8Å så gøyNår får dere den? Når den er 12 uker?
Oi det er ikke lenge til8så ikke lenge igjen
Nei, så gleder meg mer til å hente henneNaaaaåh. Lille søtnosen <3 da er det ikke lenge til den er leveringsklar heller.
Det skjønner jeg godt. Men tenk om du får valp OG spire samtidig daNei, så gleder meg mer til å hente henneenn å teste.. Det gruer jeg meg litt til
Han jobber 12-9 turnus, så nå han har fri er jeg på jobb, tenker å ta fri litt, lære henne å være hjemme alene. Men er ganske kort veibtil jobb(til tross at jeg bor på landetOi det er ikke lenge tilSå gøy. Skal du ha litt fri da? Eller hvordan gjør dere det?
![]()
Det hadde vært perfekt jaDet skjønner jeg godt. Men tenk om du får valp OG spire samtidig dadet hadde jo vært så perfekt
Og masse tid til å skravle med dereDet hadde vært perfekt jada blir jeg hjemme fra positiv test til etter endt permisjon
Ja masse skravlingsOg masse tid til å skravle med dere
Uff jeg har rota det skikkelig til denne gangen! Haha! Tempet for sent, og tempen mens den har vært kald og stått opp av senga og gått til badet! Kanskje ikke rart at tempen stiger og synkerfår prøve bedre neste mnd
Så lyst til å bli mamma <3