Vi som temper(Ny)

Ja veit! Men jeg har flere dager enn deg å vente nå :p liten trøst

Sent from my iPhone using BV Forum
Dpo tida går så utrolig sakte noen ganger.
Ja du har jo maaange dager igjen å vente :/

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Dpo tida går så utrolig sakte noen ganger.
Ja du har jo maaange dager igjen å vente :/

Ja den gjør det, men går greit også. Skal kanskje se på valpen vår igjen på fredagen :D da er den 6 uker

Ja den gjør det, men går greit også. Skal kanskje se på valpen vår igjen på fredagen :D da er den 6 uker

Å så gøy :D Når får dere den? Når den er 12 uker?

Naaaaåh. Lille søtnosen <3 da er det ikke lenge til den er leveringsklar heller.

8 ;) så ikke lenge igjen :D

Oi det er ikke lenge til :D Så gøy. Skal du ha litt fri da? Eller hvordan gjør dere det?:)

Naaaaåh. Lille søtnosen <3 da er det ikke lenge til den er leveringsklar heller.

Nei, så gleder meg mer til å hente henne :p enn å teste.. Det gruer jeg meg litt til

Nei, så gleder meg mer til å hente henne :p enn å teste.. Det gruer jeg meg litt til

Det skjønner jeg godt. Men tenk om du får valp OG spire samtidig da :D det hadde jo vært så perfekt

Oi det er ikke lenge til :D Så gøy. Skal du ha litt fri da? Eller hvordan gjør dere det?:)
Han jobber 12-9 turnus, så nå han har fri er jeg på jobb, tenker å ta fri litt, lære henne å være hjemme alene. Men er ganske kort veibtil jobb(til tross at jeg bor på landet :p) så kan kjøre hjem i lunsjen å lufte

Det skjønner jeg godt. Men tenk om du får valp OG spire samtidig da :D det hadde jo vært så perfekt

Det hadde vært perfekt ja :D da blir jeg hjemme fra positiv test til etter endt permisjon

Uff jeg har rota det skikkelig til denne gangen! Haha! Tempet for sent, og tempen mens den har vært kald og stått opp av senga og gått til badet! Kanskje ikke rart at tempen stiger og synker:p får prøve bedre neste mnd:)

Så lyst til å bli mamma <3

Det tar tid å finne ut av dette, og lære seg det hele :)

Back
Topp