*** IKM uke 20 ***

Jeg har ikke EL før neste helg hvis jeg følger 28-29 syklusen min....men sola gjør meg yr, så håper jeg ikke sliter ut mannen 1 uke for tidlig. Vi får ser hva som skjer

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tenkte akkurat på det samme!;) Det gleder meg å se på kalenderen at el er rety rundt hjørnet!:) og ikke minst at gubben er like giret som meg på humping!;) woho :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe.. Det er kjekt den uken her, så kan han heller få en pause neste uke. :p

Jepp, er det jeg også tenker!;)
Satser på en 17.mai utenom det vanlige i år!..;)

Ja, jeg håper det jeg og. For hvis ikke er det første 17. mai på veldig mange år med kraftige menssmerter. :confused: Jeg har jo gått på piller i så mange år, og da fikk jeg omtrent ikke menssmerter i det hele tatt. Haha.. Så jeg ser for meg at 17. mai lander ett eller annet sted midt mellom himmel og helvette. :p :smiley-angelic008 Uansett finnes det smertestillende da, så skal gå bra uansett, men jeg vil helst at vi flytter til januar!

Ja, jeg håper det jeg og. For hvis ikke er det første 17. mai på veldig mange år med kraftige menssmerter. :confused: Jeg har jo gått på piller i så mange år, og da fikk jeg omtrent ikke menssmerter i det hele tatt. Haha.. Så jeg ser for meg at 17. mai lander ett eller annet sted midt mellom himmel og helvette. :p :smiley-angelic008 Uansett finnes det smertestillende da, så skal gå bra uansett, men jeg vil helst at vi flytter til januar!

Heh.. samme her! Og verst såklart de første dagene.. men har heldigvis shoppet meg et deilig skjørt til anledningen da-så uansett hva som skjer skal bekledningen vertfall være digg! Ikke som i fjor da jeg skviste meg ned i bunaden og døde minst tre ganger før middag!..:p

Jeg vil også at vi flytter til januar og blir der leeenge!;)

Heh.. samme her! Og verst såklart de første dagene.. men har heldigvis shoppet meg et deilig skjørt til anledningen da-så uansett hva som skjer skal bekledningen vertfall være digg! Ikke som i fjor da jeg skviste meg ned i bunaden og døde minst tre ganger før middag!..:p

Jeg vil også at vi flytter til januar og blir der leeenge!;)

Uff ja! Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal bruke budnaden i år, værtfall ikke om det er varmt og fint vær!:P
Har mest sannsynlig el til onsdag :) har lagt inn aksjer 3 dager på rad :) nå i dag blir det nok ikke noe men i morgen og på torsdag før vi drar på ferie:)

Så lyst til å bli mamma <3

Jeg tror heller ikke det blir bunaden på meg. For enten er jeg nygravid, og min historie da er at jeg blir ganske fort litt kvalm, så da orker jeg ikke det magebeltet på stakken. Alternativ to er at jeg har mensen, og da er jeg også kvalm, og orker heller ikke stakken. Haha.. Ja, så bunad og enten nygravid eller mensen er uaktuelt, så jeg må finne på tidenes dårligste unnskyldning om at jeg sølte noe på bunadsskjorten da jeg strøk den kvelden før.... :p

Heh.. Bunadløs 17.mai funker finfint uansett!;)
Du har nå et par aksjer inne da, Lillemoor! Krysser fingrene for deg!;D måtte alle aksjene våre suse til toppen for alle!;) heh..:p

Jah, håper vi får lagt inn noen aksjer selv om mamma er på besøk :p haha... hvis ikke får jeg surfe videre til feb.
Krysser fingrer for alle sammen her inne! :D Og happy humping... hihi

Jah, håper vi får lagt inn noen aksjer selv om mamma er på besøk :p haha... hvis ikke får jeg surfe videre til feb.
Krysser fingrer for alle sammen her inne! :D Og happy humping... hihi

Send mor ut på tur i det fine været. ;) :p

Hehe, ja vi får se... Vi har soverom i 3.etasjen og gjesterommet er i 1.etasjen... så er vi stille nok, så går det sikkert an når vi har lagt oss også :p mest spennende er å se om jeg får med meg mannen etter helga som var da vi var yre begge to. Han har en tendens til å gå i "dvale" hvis det blir flere ganger pr uke. Den som sier at menn alltid er klar for humping lyver. For sånn er det ikke her i gården :p ;)
Og jeg vil ikke rope ut til mannen at NÅ er det snart EL, så NÅ må vi humpe. Da er jeg redd for å "skremme" han bort fra prosjekt ny baby. Han er litt av typen "vi ser hva som skjer...", mens jeg mener at vi bør time det litt mer :p

Heh.. Bunadløs 17.mai funker finfint uansett!;)
Du har nå et par aksjer inne da, Lillemoor! Krysser fingrene for deg!;D måtte alle aksjene våre suse til toppen for alle!;) heh..:p

Ja nå krysser jeg fingra:) for nå syns jeg vi har prøvd lenge!! Men vi er så heldig at vi har ferie fra torsdagen også:) så da slepper man å stresse med å legge inn aksjer:) og kan legge inn aksjer når man selv vil og ha god tid :)

Hehe, ja vi får se... Vi har soverom i 3.etasjen og gjesterommet er i 1.etasjen... så er vi stille nok, så går det sikkert an når vi har lagt oss også :p mest spennende er å se om jeg får med meg mannen etter helga som var da vi var yre begge to. Han har en tendens til å gå i "dvale" hvis det blir flere ganger pr uke. Den som sier at menn alltid er klar for humping lyver. For sånn er det ikke her i gården :p ;)
Og jeg vil ikke rope ut til mannen at NÅ er det snart EL, så NÅ må vi humpe. Da er jeg redd for å "skremme" han bort fra prosjekt ny baby. Han er litt av typen "vi ser hva som skjer...", mens jeg mener at vi bør time det litt mer :p

Sånn har samboern min også vært! Og når jeg fikk avslag på el dagen forrige mnd begynte jeg å grine for han ikke vil lage baby! Var litt i overkant frustrert da:P hahahha så denne mnd har han virkelig overrasket:D

Hehe.. Dere fikser det nok nå!;) enig med å sende hun ut i solen litt!;p
Jeg skjønner hvordan du har det, min er også litt "tar det som det faller seg", men har merket litt endring på han i det siste da.. han som insisterte på å følge EL tett denne mnd!:p Så jeg satser på "surfebølgen" inn i januar!;) -helst sammen med alle andre her!;))

Ja nå krysser jeg fingra:) for nå syns jeg vi har prøvd lenge!! Men vi er så heldig at vi har ferie fra torsdagen også:) så da slepper man å stresse med å legge inn aksjer:) og kan legge inn aksjer når man selv vil og ha god tid :)

Skjønner den!!:) Hvor lenge har dere prøvd?
Ja, den feriedagen kunne ikke kommet mer beleilig egentlig! ;)

Skjønner den!!:) Hvor lenge har dere prøvd?
Ja, den feriedagen kunne ikke kommet mer beleilig egentlig! ;)

Er i vår 8pp. Men har blitt veldig redd for å ikke bli gravid siden legen min mente på at jeg kunne være ufrivillig barnløs siden han sa jeg hadde endometeiose. Også har jeg stresset mye med at jeg mister jobben i august. Så jeg har for lengst begynt å søke ny jobb. Også tenker jeg på det at hva om jeg blir gravid med engang jeg får jobben! Hvordan skal jeg si det til sjefen da?:P haha mye tanker som stresser meg! Men håper på å få baby snart og ny jobb:) da kan jeg slappe av:)

Back
Topp