*** IKM uke 20 ***

Nå er det sol - sol - sol, og jeg teller ned til EL som ikke skal komme før om én hel uke. Det er vel sikkert noen av dere andre som er mye nærmere EL enn det, så happy humping. :)

Jeg har på onsdag:) og av en eller annen grunn så er det mye enklere å humpe denne mnd enn de andre:P kanskje fordi jeg ikke prøver å stresse sånn med det denne mnd:)

Så lyst til å bli mamma <3

Der var det eggehvite! Hump, hump, hump :-D God søndag til alle dere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Der var det eggehvite! Hump, hump, hump :-D God søndag til alle dere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hump i vei ja!:D Det passer jo bra med helg da. Jeg hadde to dager med masse eggehvite i forrige uke, så lurer på om dette blir en kort syklus igjen. Fikk litt blod på papiret to dager før eggehviten. Om det var EL en av de to dagene blir syklusen på 26-27 dager.

Jeg hadde eggehvite i går, men har ikke hatt sex enda. Mannen er borte. Blir første mulighet i morgen. Er på CD 11 i dag. Har enda ikke fått høy eller Max på CBFM, så håper vi likevel har en god sjanse... Hva tror dere? Pleier å ha EL ca dag 16/17...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde eggehvite i går, men har ikke hatt sex enda. Mannen er borte. Blir første mulighet i morgen. Er på CD 11 i dag. Har enda ikke fått høy eller Max på CBFM, så håper vi likevel har en god sjanse... Hva tror dere? Pleier å ha EL ca dag 16/17...

Jeg er ikke kjent med bruk av CBFM, så det skal jeg ikke svare deg på. Vi er forøvrig på akkurat samme dag i syklusen :-) Jeg venter ikke selve eggløsningen før begynnelsen av uka nå. Eggehviten kommer et par dager før hos meg.. og mistenker at eggløsning er den siste dagen med eggehvite. Etter det pleier det å bli tørt som i Sahara ;-)

Dersom det jeg erfarer er overførbart til deg, så bør det holde å humpe i morgen tidlig og dagene framover :-) Lykkeliten_86 har sannsynligvis prosentvis sjanser for befruktning, hun kan sikkert gi et mer utfyllende svar.

Temper du?

Hump i vei ja!:D Det passer jo bra med helg da. Jeg hadde to dager med masse eggehvite i forrige uke, så lurer på om dette blir en kort syklus igjen. Fikk litt blod på papiret to dager før eggehviten. Om det var EL en av de to dagene blir syklusen på 26-27 dager.

Hvor lange sykluser pleier du å ha? Ikke lenge til ikm hos deg, da :-) Spennende!

Har variert, men så langt har de blitt lengre og lengre. 26-27-28 og til slutt 32 dager. Klager ikke om den blir kortere igjen!

Hehe, jeg ser den. Men alt det der er heldigvis innenfor en normal variasjon da :-) Syklusen endrer seg innimellom. Min har også gjort det i det siste, den ble kortere og kortere. Nede på 21 dager. Da var jeg bekymra. Men nå var den tilbake på 26 forrige gang. Blir litt uberegnelig, men en får tro det er en mening med det :-)

Hehe, jeg ser den. Men alt det der er heldigvis innenfor en normal variasjon da :) Syklusen endrer seg innimellom. Min har også gjort det i det siste, den ble kortere og kortere. Nede på 21 dager. Da var jeg bekymra. Men nå var den tilbake på 26 forrige gang. Blir litt uberegnelig, men en får tro det er en mening med det :)
Oi, da skjønner jeg at du var bekymra. Godt å lese at det er flere med varierende sykluser. Rundt 26 dager er ganske perfekt da. Blir ikke så lenge å vente hver syklus.

Oi, da skjønner jeg at du var bekymra. Godt å lese at det er flere med varierende sykluser. Rundt 26 dager er ganske perfekt da. Blir ikke så lenge å vente hver syklus.

Det er akkurat passe, tenker jeg også. Får bare krysse fingrene for at den holder seg der, for oss begge :-)

Her varierer syklusen mellom 27-33 dager. Har som regel 2-3 sykluser med 28-29 dager før jeg har en "lang" syklus med opp til 33 dager. Litt frusterende...men men.. er jo klar over d.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her varierer syklusen mellom 27-33 dager. Har som regel 2-3 sykluser med 28-29 dager før jeg har en "lang" syklus med opp til 33 dager. Litt frusterende...men men.. er jo klar over d.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk for at du skrev det, nå føler jeg meg bedre.:) Håper det er akkurat sånn for meg også.

Jeg er ikke kjent med bruk av CBFM, så det skal jeg ikke svare deg på. Vi er forøvrig på akkurat samme dag i syklusen :-) Jeg venter ikke selve eggløsningen før begynnelsen av uka nå. Eggehviten kommer et par dager før hos meg.. og mistenker at eggløsning er den siste dagen med eggehvite. Etter det pleier det å bli tørt som i Sahara ;-)

Dersom det jeg erfarer er overførbart til deg, så bør det holde å humpe i morgen tidlig og dagene framover :-) Lykkeliten_86 har sannsynligvis prosentvis sjanser for befruktning, hun kan sikkert gi et mer utfyllende svar.

Temper du?

Temper ikke grunnet at jeg jobber nattevakter... Da blir det litt klønete å få det til... :(

Temper ikke grunnet at jeg jobber nattevakter... Da blir det litt klønete å få det til... :(

Jeg jobber også natt alkurat nå. Men ser at tempen er den samme, gitt at jeg har fått nok søvn. Det går ikke å tempe den dagen jeg snur døgnet. Men de andre dagene får jeg samme verdi som på morgenkvisten :-)

Tempen min humper opp ned hver eneste dag! Men tror jeg har klart å tempa når den har vært kald:P jeg og sambo har humpet hver dag nå de siste 4 dagene:) ny rekord siden vi ble ett par:P hahahha

Så lyst til å bli mamma <3

Jeg har noen ganger hatt eggehvitte i en uke før EL kommer, så om du ikke har fått høy enda så burde det nok gå bra om du får lagt inn aksjer f.eks. i dag og annenhver dag fremover? :)

Jeg er ikke kjent med bruk av CBFM, så det skal jeg ikke svare deg på. Vi er forøvrig på akkurat samme dag i syklusen :) Jeg venter ikke selve eggløsningen før begynnelsen av uka nå. Eggehviten kommer et par dager før hos meg.. og mistenker at eggløsning er den siste dagen med eggehvite. Etter det pleier det å bli tørt som i Sahara ;-)

Dersom det jeg erfarer er overførbart til deg, så bør det holde å humpe i morgen tidlig og dagene framover :) Lykkeliten_86 har sannsynligvis prosentvis sjanser for befruktning, hun kan sikkert gi et mer utfyllende svar.

Temper du?

Prosentvis sjanse er (om man bare legger inn aksjer én gang i uken før EL):

3-6 dager før EL: 5 - 20 % sannsynlighet (litt høyere jo nærmere EL)
2 dager før, dagen før eller samme dag som EL gir omtrent 30 - 33 % sannsynlighet tror jeg det var.
Dagen etter EL (24 timer etter) ga 0 svangerskap i de studiene jeg har lest. :)

Back
Topp