Og da er det straks uke 18.. Dagene går. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og da er det straks uke 18.. Dagene går.![]()
Tenkte akkurat på det samme!Det gleder meg å se på kalenderen at el er rety rundt hjørnet!
og ikke minst at gubben er like giret som meg på humping!
woho
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe.. Det er kjekt den uken her, så kan han heller få en pause neste uke.![]()
Jepp, er det jeg også tenker!
Satser på en 17.mai utenom det vanlige i år!..
Uansett finnes det smertestillende da, så skal gå bra uansett, men jeg vil helst at vi flytter til januar!Ja, jeg håper det jeg og. For hvis ikke er det første 17. mai på veldig mange år med kraftige menssmerter.Jeg har jo gått på piller i så mange år, og da fikk jeg omtrent ikke menssmerter i det hele tatt. Haha.. Så jeg ser for meg at 17. mai lander ett eller annet sted midt mellom himmel og helvette.
![]()
Uansett finnes det smertestillende da, så skal gå bra uansett, men jeg vil helst at vi flytter til januar!
Heh.. samme her! Og verst såklart de første dagene.. men har heldigvis shoppet meg et deilig skjørt til anledningen da-så uansett hva som skjer skal bekledningen vertfall være digg! Ikke som i fjor da jeg skviste meg ned i bunaden og døde minst tre ganger før middag!..
Jeg vil også at vi flytter til januar og blir der leeenge!![]()
Jah, håper vi får lagt inn noen aksjer selv om mamma er på besøkhaha... hvis ikke får jeg surfe videre til feb.
Krysser fingrer for alle sammen her inne!Og happy humping... hihi
Ja nå krysser jeg fingraHeh.. Bunadløs 17.mai funker finfint uansett!![]()
Du har nå et par aksjer inne da, Lillemoor! Krysser fingrene for deg!;D måtte alle aksjene våre suse til toppen for alle!heh..
Hehe, ja vi får se... Vi har soverom i 3.etasjen og gjesterommet er i 1.etasjen... så er vi stille nok, så går det sikkert an når vi har lagt oss ogsåmest spennende er å se om jeg får med meg mannen etter helga som var da vi var yre begge to. Han har en tendens til å gå i "dvale" hvis det blir flere ganger pr uke. Den som sier at menn alltid er klar for humping lyver. For sånn er det ikke her i gården
![]()
![]()
Og jeg vil ikke rope ut til mannen at NÅ er det snart EL, så NÅ må vi humpe. Da er jeg redd for å "skremme" han bort fra prosjekt ny baby. Han er litt av typen "vi ser hva som skjer...", mens jeg mener at vi bør time det litt mer![]()
Hehe, ja vi får se... Vi har soverom i 3.etasjen og gjesterommet er i 1.etasjen... så er vi stille nok, så går det sikkert an når vi har lagt oss ogsåmest spennende er å se om jeg får med meg mannen etter helga som var da vi var yre begge to. Han har en tendens til å gå i "dvale" hvis det blir flere ganger pr uke. Den som sier at menn alltid er klar for humping lyver. For sånn er det ikke her i gården
![]()
![]()
Og jeg vil ikke rope ut til mannen at NÅ er det snart EL, så NÅ må vi humpe. Da er jeg redd for å "skremme" han bort fra prosjekt ny baby. Han er litt av typen "vi ser hva som skjer...", mens jeg mener at vi bør time det litt mer![]()
Ja nå krysser jeg fingrafor nå syns jeg vi har prøvd lenge!! Men vi er så heldig at vi har ferie fra torsdagen også
så da slepper man å stresse med å legge inn aksjer
og kan legge inn aksjer når man selv vil og ha god tid
Så lyst til å bli mamma <3
Er i vår 8pp. Men har blitt veldig redd for å ikke bli gravid siden legen min mente på at jeg kunne være ufrivillig barnløs siden han sa jeg hadde endometeiose. Også har jeg stresset mye med at jeg mister jobben i august. Så jeg har for lengst begynt å søke ny jobb. Også tenker jeg på det at hva om jeg blir gravid med engang jeg får jobben! Hvordan skal jeg si det til sjefen da?Skjønner den!!Hvor lenge har dere prøvd?
Ja, den feriedagen kunne ikke kommet mer beleilig egentlig!![]()