Vi som temper(Ny)

Nå er jeg jo ikke så inne i tempingen ennå, men syntes også det er flere spennende grafer her for tiden!!

Tempen min gikk også litt oppover! 8 dpo. Sist med pergo hadde jeg lav temp 7 og 8 dpo. Hvor jeg fikk mens 8 dpo

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Krysser alt jeg har

fra app

Oj. Så spennende! Du sa jo for flere måneder siden at vi skal på januar. Det var en følelse du hadde. Nå synes jeg at det ser veldig spennende ut hvert fall. :)

*Taster på app på mobilen*
Ja, vi får se om den holder stikk

fra app

Nå er jeg jo ikke så inne i tempingen ennå, men syntes også det er flere spennende grafer her for tiden!!
Helt enig! Håper det blir stort frafall i tempetråden de neste ukene!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor skal dette ende? Trifase kan jeg glemme, her går det bare oppover!

fra app

Her går det virkelig oppover! Tror jeg skal inn og se på grafen din en del neste uke ;)

Hvor skal dette ende? Trifase kan jeg glemme, her går det bare oppover!

fra app

Her går det virkelig oppover! Tror jeg skal inn og se på grafen din en del neste uke ;)

Ingen stigning i tempen min i dag. Den falt med 0,02 grader, så det var ikke akkurat så stor forskjell på i går.

Hadde mye murringer i gårkveld og i dag, både i magen og i ryggen. Kjentes nesten som om TR var på vei, men vet at den ikke kommer før neste uke.

Hei og god dag;)
Selv om jeg ikke har vært her inne så lenge, så kjenner jeg det er vemodig og flytte over på terminforum!
Vil ha med alle dere nå..:D Så nå krysser jeg virkelig fingrene for dere!!:)

Hei og god dag;)
Selv om jeg ikke har vært her inne så lenge, så kjenner jeg det er vemodig og flytte over på terminforum!
Vi følger snart etter. Bare litt tidlig for oss andre enda:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hei og god dag;)
Håper jeg får lov å være med over ;)

Vi følger snart etter. Bare litt tidlig for oss andre enda:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Vi kommer til helga ;)

Ååååneeeeei, ser ut som kanskje lykken var kortvarig.... Blødninger (brunlig, ikke friskt blod) med noen klumper nå, pratet med legevakt nå. Mest sannsynlig spontanabort:(:(:( Ikke la det være det:(

Back
Topp