Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper virkelig det.Hadde håpet å bli ferdig med maling i kveld. Men greit å ha noe å gjøre i morgen og, håper formen er like fin i morgen og at det værste er over nå
Taster på appen![]()
Det sitter jeg tenker med meg selv nå ogsåDummeste jeg gjorde nå var å sniktitte på januar 15... Har så lyst!
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgenGod morgen
Nå er eg komt meg på jobbGod morgenhva gjør denne damen så tidlig oppe?
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Tidlig på an damerGod morgen![]()
Tidlig på an damer
Du er dpo. HurraJeg har lagt meg, spent på tempen i morgen
Eldste er tidlig på an, men han klarer seg litt sjølv mens eg dupper litt av!Uff jalille gull våkner som regel 06.30, men jeg har i det siste våknet enda tidligere å ikke får sove igjen. Sambo er på jobb, ellers skulle jeg gjerne ha sovet litt
![]()
Hehe! Det tenkte eg og idag! Men klarte å stå i motHar så lyst til å ryke på en test snart. Men det er bare tull
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Sånn har vi det ogsåEldste er tidlig på an, men han klarer seg litt sjølv mens eg dupper litt av!men om han vekker 3 åringen må eg opp
Jeg har ingen liggende. Er bare testetrangen som har meldt segHehe! Det tenkte eg og idag! Men klarte å stå i mot
Eldste er tidlig på an, men han klarer seg litt sjølv mens eg dupper litt av!men om han vekker 3 åringen må eg opp
Jeg har ingen liggende. Er bare testetrangen som har meldt seg
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app