Skravletråd for oss prøvere!

Burde jo skjønt det. Men nei da :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Haha, kan ikke skjønne alt bestandig ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dummeste jeg gjorde nå var å sniktitte på januar 15... Har så lyst!

Ja... klarte ikke la være å svare i en tråd også jeg da...

Jeg som slett ikke hører til der, enda i alle fall...

Hehe... mine "ta det roligere denne mnd" varer til sånn ca to sek etter at jeg har lest "denne månedens premier for topp 100" :)
Hehe, ja. Men så er det jo så koselig her og!

Taster på appen :)

Skal like å se de greier å holde seg unna :D Sånn som jeg skulle ha pause.. Den ble vel på totalt 30 sekunder

Frykter det er det som skjer het og . Kanskje hele 10 sek

hehh... 15 inlegg igjen.

du da, Bina?

Mannen lurer på hvorfor jeg plutselig malte så sakte... For han er nemlig ikke lei! Så da synes jeg han kan ta over alt :p

Så sant så sant. Men jeg er ikke vanskelig å lure når stelleveska dukker opp som premie .

Åpenbart ikke jeg heller...

ønsket BV å få opp aktiviteten, om enn mye i tom skravling, så var dette et sjakktrekk.

Og tom skravling er ikke meningsløs den heller, det skaper relasjoner, vi blir kjent, det blir lojalitet i gruppa, og enn bv-lojalitet som sammen med at forumet nå fungerer, og de skjulte forumene, kan forhåpentligvis demme opp for FB-flukten.

ønsket BV å få opp aktiviteten, om enn mye i tom skravling, så var dette et sjakktrekk.

Og tom skravling er ikke meningsløs den heller, det skaper relasjoner, vi blir kjent, det blir lojalitet i gruppa, og enn bv-lojalitet som sammen med at forumet nå fungerer, og de skjulte forumene, kan forhåpentligvis demme opp for FB-flukten.
Å det liker vi

Ja dette var en genial ide av dem :D

Haha. Ja la han ta over :D

Han har to vegger pluss en halv og har tatt to strøk... Jeg er halvveis på min ene :p men det er fordi jeg må styre musikken samtidig! Er ikke bare bare å være dj :p

Da sier jeg med dette god natt :D nå er jeg i mål.
Snakkes i morgen <3<3<3

Back
Topp