Skravletråd for oss prøvere!

Hihi, ja :) Burde det da! Men jeg sitter nok hjemme å maler. Kjedeligste jeg har vært med på! Men deilig å gjøre noe

Taster på appen :)
Kjedelig ja. Men blir bra når man er ferdig med møkka jobben :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg fins ikke sulten lenger :o

Jeg kan spise som en utsulta bikkje, men i dag har eg ikke orka mat engang :o hadde med meg en god lunsj på jobb sol smakte godt og som er noe av det beste jeg vet, men jeg hadde absolutt ikke lyst på mat i det hele tatt. Ike har eg spist noe særlig siden lunsjen på jobb heller bare en youghuet og en skål med is. Hva skjer med det? Jeg gjør jo aldri annet enn å spise og være fysen på Gud vet hva :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Jeg har lagd skravletråd og en leketråd for å øke innlegg... Også delegerte jeg ut jobben om terminliste :D må jo ha de tingene på plass, hvis ikke blir det ikke hjemmekoselig:)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Leketråder boikotter jeg av prinsipp (i alle fall de som ER regelbrudd etter reglene, men som mod/admin bare godtar likevel.)

Men skravletråd, terminliste, etterhvert "hvor skal du føde" og alle våre viktigste tråder med oversikt over uker, trimester, utvikling hos mor og barn, shopping og lister og hva du har. Vekt-tråd, oversikt over kontroller "når skal du på UL", "hvem er over 12 uker nå" Hvordan skal du/har du fortalt... hvilket barn i rekken venter du...

Jo, det er mange ting som kommer på plass etterhvert :)

Jeg skal bli ferdig med disse 2000 innleggene, så blør det rolig fra meg

Du og?? :o

I mai så blir jeg ikke å se så mye tror jeg :p

vi får se... slenger de inn ei lekker stelleveske så dukker du vel opp... :P

vi får se... slenger de inn ei lekker stelleveske så dukker du vel opp... :P
Skal like å se de greier å holde seg unna :D Sånn som jeg skulle ha pause.. Den ble vel på totalt 30 sekunder

Jeg skal bli ferdig med disse 2000 innleggene, så blør det rolig fra meg

Jeg skal bli ferdig med disse 2000 innleggene.
Ta en kort pustepause (skravle, men ikke 150 pr dag) og så ser vi om jeg tar løs igjen...

Dummeste jeg gjorde nå var å sniktitte på januar 15... Har så lyst!

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal like å se de greier å holde seg unna :D Sånn som jeg skulle ha pause.. Den ble vel på totalt 30 sekunder

Hehe... mine "ta det roligere denne mnd" varer til sånn ca to sek etter at jeg har lest "denne månedens premier for topp 100" :)

Back
Topp