GOT hvilken serie er det?Hengt opp nå og ingen flere episoder igjen så av GOT før søndag
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GOT hvilken serie er det?Hengt opp nå og ingen flere episoder igjen så av GOT før søndag
Kjedelig ja. Men blir bra når man er ferdig med møkka jobbenHihi, jaBurde det da! Men jeg sitter nok hjemme å maler. Kjedeligste jeg har vært med på! Men deilig å gjøre noe
Taster på appen![]()
Jeg blir ikke så mye å se fra bursdagen min og frem til 5. Mai...I mai så blir jeg ikke å se så mye tror jeg
Game of thrones regner jeg medGOT hvilken serie er det?
Jeg har lagd skravletråd og en leketråd for å øke innlegg... Også delegerte jeg ut jobben om terminlistemå jo ha de tingene på plass, hvis ikke blir det ikke hjemmekoselig
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Game of thronesGOT hvilken serie er det?
Jeg skal bli ferdig med disse 2000 innleggene, så blør det rolig fra megJeg blir ikke så mye å se fra bursdagen min og frem til 5. Mai...
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Skal du bort?Jeg blir ikke så mye å se fra bursdagen min og frem til 5. Mai...
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Jaja, 5 dager da og ikke bare et par
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Du og??Jeg skal bli ferdig med disse 2000 innleggene, så blør det rolig fra meg
Åh, ja selvfølgelig...Game of thrones regner jeg med
Taster på appen![]()
I mai så blir jeg ikke å se så mye tror jeg
Burde jo skjønt det. Men nei daGame of thrones
Skal like å se de greier å holde seg unnavi får se... slenger de inn ei lekker stelleveske så dukker du vel opp...![]()
Jeg kommer ihvertfall ikke til å skrive 200 innlegg om dagen hver dagDu og??
Taster på appen![]()
Jeg skal bli ferdig med disse 2000 innleggene.Jeg skal bli ferdig med disse 2000 innleggene, så blør det rolig fra meg
Busted . Haha. Får se.vi får se... slenger de inn ei lekker stelleveske så dukker du vel opp...![]()
Skal like å se de greier å holde seg unnaSånn som jeg skulle ha pause.. Den ble vel på totalt 30 sekunder
Taster på appen![]()