Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man trenger litt forsvarsmekanisme. Lykke til hvertfallNå ligger forresten dagboka mi i januar, for de av dere som vil følge.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Haha, altså, surra rundt på Oslo s siden 20.00! Hvor er Bina??Det du har drevet med ja... Begynte å lure på om du hadde tatt den togturen
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Gleder meg til å følge denMan trenger litt forsvarsmekanisme. Lykke til hvertfallNå ligger forresten dagboka mi i januar, for de av dere som vil følge.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Haha, altså, surra rundt på Oslo s siden 20.00! Hvor er Bina??
Taster på appen![]()
Vi er 11 stk på terminlista, litt over 500 innlegg på forumet og 2500 innlegg igjen før vi kan få skjult. Dere får ta dere en tur innom og hilse på. Begynner å bli litt hjemmekoselig nå.Er det mange som har flyttet inn på Januar enda Huleboer?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Vi er 11 stk på terminlista, litt over 500 innlegg på forumet og 2500 innlegg igjen før vi kan få skjult. Dere får ta dere en tur innom og hilse på. Begynner å bli litt hjemmekoselig nå.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Så hyggeligDet vil jeg gjerne ja. Følge deg videre. Og blir helst med over til januar!
Så hyggelig
Så klart du kommer etter til januar!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ja, får vi et par skravlere til inn der er det gjort på et par dager, heheDe 2500 tar vi glatt om litt flere av oss flytter inn. Men jeg venter ei drøy uke, i alle fall.
Ja, får vi et par skravlere til inn der er det gjort på et par dager, hehe
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Hengt opp nå og ingen flere episoder igjen så av GOT før søndaglike greit å bli ferdig med det![]()
Jeg har lagd skravletråd og en leketråd for å øke innlegg... Også delegerte jeg ut jobben om terminlisteVet ikke... vil veldig, veldig gjerne, da!
Ser ikke det som noe problem neivi tar jo i alle fall over 100 hver på en dag, så med 3-4 av oss er det 500 for dagen uten problem![]()
Hihi, jaHehe... da burde du brukt mobilen og etterlyst henen på BV![]()
Haha, jaaHaha, altså, surra rundt på Oslo s siden 20.00! Hvor er Bina??
Taster på appen![]()
Jaja, 5 dager da og ikke bare et parvi tar jo i alle fall over 100 hver på en dag, så med 3-4 av oss er det 500 for dagen uten problem![]()
HahaHehe... da burde du brukt mobilen og etterlyst henen på BV![]()
I mai så blir jeg ikke å se så mye tror jegBina er alltid på BV![]()