Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor må vi la være å lese noen gangerBlir hysterisk av Google og forum
Sent from my iPad using BV Forum
Er vell litt tidlig, men skjønnerer tidlig enda, så har vel ikke festet seg noe. men orker ikke ha vondt når jeg er langt inni skauen
flinkaHar jaggu nådd måletdå kan eg gjør meg klar til nattåpent snart
FlinkHar jaggu nådd måletdå kan eg gjør meg klar til nattåpent snart
Hadde ikkje så veldig høyt mål idag siden det var fredagflinkahar igjen en del jeg før jeg er ferdig
![]()
nei han får reise selv. vi har et hus som må fikses i helgene, kan ikke bare farte rundt hele tiden.Er vell litt tidlig, men skjønner
Sent from my iPhone using BV Forum
Know what you mener, sku ha hengt opp noe klær jeg nå men orken har tatt meg.nei han får reise selv. vi har et hus som må fikses i helgene, kan ikke bare farte rundt hele tiden.
han har ikke ro i ræva til å være hjemme
Jeg tar det bare veldig rolig nå jeg. I tilfelle. Det er derfor jeg klarer å skrive samtidig. Som regel så skal jeg klare 1 mil på under 30 min . Men nå blir jeg egentlig kvalm av å tråkke sakte også så da holder det.6 km ikke bra nok i det hele tatt,men får være greit for i dag
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg sykler i kjelleren. Og den har en måler som måler avstand, fart og kalorier. Men legger det inn på cardio trainer etterpå. Må vite avstand jeg,holder liksom ikke med minutter
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Potetgull fikk jeg lyst på nå, men gidder ikke å røre meg fra sofaen
må ha noen mål. i dag sykla jeg 10 km 39 min. men det gikk kjempe sakteSamme som jeg normalt sett prøver på da, 10 km på enn halvtime
jeg fører bare opp avstand og tid. alt det andre er ikke så viktig egentlig. er jo litt morro å se hvor langt man har syklet i løpet av mndVi har også en som måler fart, distanse, kalorier og sånn. Men jeg legger det ikke inn noe sted da, er bare happy for at jeg klarer det.
Har enda ikke spist middag vi men her sitter vi å ser game og thrones, så trur jeg må spise mat før potetgullJeg tok med meg posen når jeg satte meg ned.
Men jeg burde jo hentna drikke, kjenner jeg...
gidder ikke gjøre noe i kveld, tar det i morgen . kanskje jeg skal sende med mini på tur, så kan jeg skravle og ryddeKnow what you mener, sku ha hengt opp noe klær jeg nå men orken har tatt meg.
Det var en lur plan! Jeg må henge opp i kveld ellers blir det surtgidder ikke gjøre noe i kveld, tar det i morgen . kanskje jeg skal sende med mini på tur, så kan jeg skravle og rydde
like greit å bli ferdig med detDet var en lur plan! Jeg må henge opp i kveld ellers blir det surt
Samme herJa, noen ganger har jeg ønsket at jeg kunne glemme at jeg sluttet på pillen sånn at jeg hadde sluppet å tenkt på det
må ha noen mål. i dag sykla jeg 10 km 39 min. men det gikk kjempe sakte
Har enda ikke spist middag vi men her sitter vi å ser game og thrones, så trur jeg må spise mat før potetgullcolaglasset står på bordet. Er greit med noe drikke