Skravletråd for oss prøvere!

Har jaggu nådd målet;) då kan eg gjør meg klar til nattåpent snart;)

Sent from my iPad using BV Forum

Blir hysterisk av Google og forum:p

Sent from my iPad using BV Forum
Derfor må vi la være å lese noen ganger :p jeg ser ikke på tråder med sa og ma lenger for å ikke skremme meg selv mer enn nødvendig

Sent from my iPhone using BV Forum

nei han får reise selv. vi har et hus som må fikses i helgene, kan ikke bare farte rundt hele tiden.
han har ikke ro i ræva til å være hjemme
Know what you mener, sku ha hengt opp noe klær jeg nå men orken har tatt meg.

Jeg tar det bare veldig rolig nå jeg. I tilfelle. Det er derfor jeg klarer å skrive samtidig. Som regel så skal jeg klare 1 mil på under 30 min . Men nå blir jeg egentlig kvalm av å tråkke sakte også så da holder det.6 km ikke bra nok i det hele tatt,men får være greit for i dag:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Samme som jeg normalt sett prøver på da, 10 km på enn halvtime

Jeg sykler i kjelleren. Og den har en måler som måler avstand, fart og kalorier. Men legger det inn på cardio trainer etterpå. Må vite avstand jeg,holder liksom ikke med minutter

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi har også en som måler fart, distanse, kalorier og sånn. Men jeg legger det ikke inn noe sted da, er bare happy for at jeg klarer det.

Potetgull fikk jeg lyst på nå, men gidder ikke å røre meg fra sofaen

Jeg tok med meg posen når jeg satte meg ned.

Men jeg burde jo hentna drikke, kjenner jeg...

Vi har også en som måler fart, distanse, kalorier og sånn. Men jeg legger det ikke inn noe sted da, er bare happy for at jeg klarer det.
jeg fører bare opp avstand og tid. alt det andre er ikke så viktig egentlig. er jo litt morro å se hvor langt man har syklet i løpet av mnd

Jeg tok med meg posen når jeg satte meg ned.

Men jeg burde jo hentna drikke, kjenner jeg...
Har enda ikke spist middag vi men her sitter vi å ser game og thrones, så trur jeg må spise mat før potetgull :p colaglasset står på bordet. Er greit med noe drikke

Know what you mener, sku ha hengt opp noe klær jeg nå men orken har tatt meg.

gidder ikke gjøre noe i kveld, tar det i morgen . kanskje jeg skal sende med mini på tur, så kan jeg skravle og rydde

Ja, noen ganger har jeg ønsket at jeg kunne glemme at jeg sluttet på pillen sånn at jeg hadde sluppet å tenkt på det

Samme her:) i oktober er det 2 år siden jeg slutta på pilla;/ ikke at vi har prøvd aktivt i 2år men blir jo 1 år om ikke så veldig lenge:/

Så lyst til å bli mamma <3

må ha noen mål. i dag sykla jeg 10 km 39 min. men det gikk kjempe sakte

Men det er bedre enn meg, som droppet trampoline med ungene til fordel for peppa gris, og spiser potetgull i stedet for å sykle...

Har enda ikke spist middag vi men her sitter vi å ser game og thrones, så trur jeg må spise mat før potetgull :p colaglasset står på bordet. Er greit med noe drikke

Mat før potetgull ja

Jeg spiste jo middag med ungene, så det er flere timer siden

Back
Topp