Skravletråd for oss prøvere!

min skal jo helst rydde når jeg vil slappe av. men han klarer aldri å rydde alene. og jeg klarer ikke rydde med han:p
Vi begynner i hver vår ende vi. Han på kjøkkenet, jeg i kjelleren, bytter etter en stund :)

synes det er så mye lettere å gjøre sånt alene jeg... men det er meg da

Det synes ikke jeg. Da vet jo at det blir bedre på kjøkkenet selv om jeg sitter i kjelleren og bretter tøy, eller at det faktisk blir koselig i gangen igjen mens jeg vasker opp

så trøtt jeg ble. vet ikke om jeg orker å gjøre meg ferdig meg innleggene jeg

Hvor langt har du igjen? Jeg mangler 52, og mannen kommer hjem sånn om.... halvannenn time?

Det hender at den står stille selv om du skravler, vet du

så tar den et byks etterpå :)

Nå er vi snart ferdig med å male. Det blir sååå fint her :)

Taster på appen :)

Det er supert at el ikke kom hos svigermor da:D Har du trua denne runden?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

El kom akkurt sent nok til at vi rakk et par runder hjemme ja, fint det.

Trua... nja, nei, altså, det er ingen grunn til at det ikke skal ha godt, timingen var god. Jeg bare merker at en så lenge har jeg et distansert forhold til hele greia denne mnd

El kom akkurt sent nok til at vi rakk et par runder hjemme ja, fint det.

Trua... nja, nei, altså, det er ingen grunn til at det ikke skal ha godt, timingen var god. Jeg bare merker at en så lenge har jeg et distansert forhold til hele greia denne mnd
Man trenger litt forsvarsmekanisme. Lykke til hvertfall :D Nå ligger forresten dagboka mi i januar, for de av dere som vil følge.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Så bra :D hvilken farge? Hvilket rom?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Hele stua og kjøkkenet :) Alt hvitt Utennom en lang vegg som blir kjempe mørk grå. Såå fint :)

Taster på appen :)

Back
Topp