Vi begynner i hver vår ende vi. Han på kjøkkenet, jeg i kjelleren, bytter etter en stundmin skal jo helst rydde når jeg vil slappe av. men han klarer aldri å rydde alene. og jeg klarer ikke rydde med han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi begynner i hver vår ende vi. Han på kjøkkenet, jeg i kjelleren, bytter etter en stundmin skal jo helst rydde når jeg vil slappe av. men han klarer aldri å rydde alene. og jeg klarer ikke rydde med han![]()
synes det er så mye lettere å gjøre sånt alene jeg... men det er meg daVi begynner i hver vår ende vi. Han på kjøkkenet, jeg i kjelleren, bytter etter en stund![]()
Hahamin skal jo helst rydde når jeg vil slappe av. men han klarer aldri å rydde alene. og jeg klarer ikke rydde med han![]()
synes det er så mye lettere å gjøre sånt alene jeg... men det er meg da
så trøtt jeg ble. vet ikke om jeg orker å gjøre meg ferdig meg innleggene jeg
28 innlegg igjenHvor langt har du igjen? Jeg mangler 52, og mannen kommer hjem sånn om.... halvannenn time?
28 innlegg igjen
synes det står helt stille på på antall innlegg når jeg sjekker jeg... da vet du at det går sakteDet går da rette veien det
Hvor er du i syklusen Sara?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Det er supert at el ikke kom hos svigermor da4 dpo
Så braNå er vi snart ferdig med å male. Det blir sååå fint her
Taster på appen![]()
Det er supert at el ikke kom hos svigermor daHar du trua denne runden?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Man trenger litt forsvarsmekanisme. Lykke til hvertfallEl kom akkurt sent nok til at vi rakk et par runder hjemme ja, fint det.
Trua... nja, nei, altså, det er ingen grunn til at det ikke skal ha godt, timingen var god. Jeg bare merker at en så lenge har jeg et distansert forhold til hele greia denne mnd
Hele stua og kjøkkenetSå brahvilken farge? Hvilket rom?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Det du har drevet med ja... Begynte å lure på om du hadde tatt den togturenNå er vi snart ferdig med å male. Det blir sååå fint her
Taster på appen![]()
Så braHele stua og kjøkkenetAlt hvitt Utennom en lang vegg som blir kjempe mørk grå. Såå fint
Taster på appen![]()